Avatar billede olzen Nybegynder
11. april 2003 - 09:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webhosting.dk

Hej alle...

Nu har jeg brugt noget tid på at sidde og læse indkægene omkring gode webhoteller.. Jeg flyttede for noget tid siden 5 hoteller over til B-One.. Skulle jeg aldrig have gjort.. De køre simpelthen for langsomt.. Men man betaler vel for hvad man får.. :-(

Nu til mit spørgsmål som går på om nogen har haft gode / dårlige erfaringer med Webhosting.dk som jeg synes fremstår som seriøse og et godt valg, med hensyn til funktioner og pris... Men ville aligevel lige høre om der er nogen der har haft dårlige erfaringer med dem ?
Avatar billede f1 Nybegynder
11. april 2003 - 09:18 #1
kender dem ikke, de er sikket gode nok. Ligger selv ved WebGlobe. Hvis du har 6 webhoteller kan du jo blive reseller og få 6 mdr. gratis hosting og derefter 300,-/ mdr.
http://www.webglobe.dk/Reseller/priser.asp
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 11:38 #2
Avatar billede olzen Nybegynder
21. april 2003 - 12:23 #3
Lukker spørgsmålet nu.. Ikke lige det jeg skulle have svar på..