Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 22:38 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nogle der vil tjene 200 points

Skal oprette en skabelon til en film database som indeholder disse ting. Så jeg bare kan skrive mine film ind i databasen.

Original Titel
Dansk Titel
Skuespiller 1
Skuespiller 2
Skuespiller 3
Instruktør
Længde
Medie

Den kan mailes på kennethpedersen27@hotmail.com
Avatar billede skirkdk Nybegynder
10. april 2003 - 22:41 #1
Jeg vil genre, men inden længe har du 20 nørder som vrisser af dig på nakken :)

ROLIG GUYS; poster det her !!!.. Så i da er sikre på at han ikke fusker ..
Avatar billede skirkdk Nybegynder
10. april 2003 - 22:42 #2
Jeg prøver lige, men tag dig i agt, du skal nok nå at blive svinet til .. :)
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 22:43 #3
hvorfor skulle jeg få det ??
Avatar billede skirkdk Nybegynder
10. april 2003 - 22:45 #4
Fordi at du har bedt om at det skal mailes, så forventer man næsten altid at du får af vide " Det skal postes her bla bla bla  .. det er for mange point, bla bla bla " ..

Anyway

Http://dichael.dk/Film.mdb  ?

Sådan nogeT ?
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 22:51 #5
ja noget i den stil, men det har jeg fået lavet, kan man ikke lave det sådan at man bare kan søge på en instruktør og så kommer de film man har frem med ham
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 22:51 #6
hva bruger man så forespørgsler, formularer og rapporter til
Avatar billede skirkdk Nybegynder
10. april 2003 - 22:52 #7
Jamen aner ik så meget om access, jeg prøvede da..Held og lykke med din søgen ..

Men var det ikke nemmere at lave i excel ? ..

/godnat
Avatar billede henrik13 Nybegynder
10. april 2003 - 23:13 #9
Det sidste link , skulle ikke havde været med.
Avatar billede mugs Novice
11. april 2003 - 00:28 #10
Forslag sendt
Avatar billede henrik13 Nybegynder
11. april 2003 - 02:03 #11
mugs
Det foreslag vil jeg gerne se, på:
oz1bua@wanadoo.dk
Vh Henrik
Avatar billede mugs Novice
11. april 2003 - 07:47 #12
Sendt til Henrik
Avatar billede mugs Novice
11. april 2003 - 08:11 #13
God morgen. Tak for point. Men vi skal vel have den finpudset. Vi manjgler at lave så du kan se film med Skuespiller 2 og samt instruktør. Du skal vel også have lavet nogle rapporter?