Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. april 2003 - 16:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil lave et banner til mig?

HeY!

Jeg mangler et banner!
Det er en Cs hjemmeside jeg har... Det ska være et fedt banner...

Der ska stå:
DuNNi^
Cs-FreakZ.tk

..... Så ska der være en fed Cs baggrund...

På forhånd 1000 tak!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
10. april 2003 - 16:54 #1
for 30 points... GLEM DET!
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. april 2003 - 16:55 #2
Du ka få 150 points for det...
Det er bare inde i et andet spørgsmål!
Avatar billede speakfreak Nybegynder
10. april 2003 - 16:57 #3
link tak
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. april 2003 - 17:07 #4
Avatar billede staf Nybegynder
10. april 2003 - 17:25 #5
>>jakobvester3, du er rigtig på "rov" efter gratis designs hva`?

http://www.eksperten.dk/spm/338424
http://www.eksperten.dk/spm/338310
http://www.eksperten.dk/spm/338278
http://www.eksperten.dk/spm/339124

Måske du skulle være lidt mere "aktiv" selv. Lav nogle design forslag! få folk til at vurdere, evt. hjælpe dig herfra. Istedet for bare at kræve, og tro ALT bare foræres til dig!!!!
Den der kræve! kræve! få! få! mentalitet dur`ikke :)
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. april 2003 - 17:27 #6
Hehe...

Det er jo bare det... At I er jo lidt ældre end mig...

For faktisk er jeg kun 11 år gammel... Det er derfor at jeg egentlig ik ka så meget selv... :)
Avatar billede staf Nybegynder
10. april 2003 - 17:44 #7
ja OK! nu var det heller ikke for at give dig en egentlig direkte sviner, blot for at fortælle dig hvorledes det fungere!

Tiltrods for din unge alder, vil jeg dog stadig opfordre dig til at lære lidt selv i første omgang. Jo tidligere du selv prøver jo hurtigere bliver du skrap til det.

At designe og kode lidt, er skægt og behøver ikke være svært. Man starter jo også med at kravle ;) Hvis du gerne vil lære lidt HTML, så prøv www.html.dk. Det er nogle virkelige gode sider de har der. Der får man lært tingende fra bunden.

Med lidt viden i "posen" har du jo også selv mulighed for at "blande" dig lidt i diskussionerne her på sitet :)

Og sidst vil jeg sige til dig. Folk er her for at hjælpe. Men den bedste hjælp får du ved at vise lidt initiativ selv. Så skal du bare se, så er der masser uundværlig hjælp her. Stedet er jo fyldt med....ja! Eksperter på hver deres områder!!
Bare klø lidt på :)
Avatar billede gamer61 Nybegynder
10. april 2003 - 17:52 #8
Jeg ville da gerne lave et banner for de 30 points. Bare for øvelsens skyld. Sagen er bare den at jeg ikke er sååååå prof til det. Det bedste jeg har lavet (synes jeg selv) er det på min side. http://home20.inet.tele.dk/pcfreak
Avatar billede jakobvester3 Nybegynder
10. april 2003 - 17:55 #9
gamer61:

ka du lave et banner med en Cs baggrund? Hvor der står
DuNNi^
Cs-FreakZ.tk

... Med skrifttypen Papyrus?
Avatar billede gamer61 Nybegynder
10. april 2003 - 18:00 #10
Ja det vil jeg da tro. Hvis jeg altså kan finde den Papyrus skrift. Du kan sende mig en mail med de billeder du kunne tænke dig at få i banneret og hvor stort det skal være. Jeg vil da gerne forsøge
Avatar billede illads Nybegynder
10. april 2003 - 18:01 #11
Jeg kan godt lave et til dig, men er ikke så meget inde i cs, så hvis du selv kunne finde en fed baggrund kan jeg godt lave det for dig.
Avatar billede gamer61 Nybegynder
10. april 2003 - 18:03 #12
Hvis du selv har den papyrus skrift kan du sende dden til mig sammen med billederne på captain_denmark@hotmail.com