Avatar billede kobe14 Nybegynder
10. april 2003 - 14:04 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hej needer et logo til hp

Hej jeg har brug for et eller andet logo til http://mmk.h4f.dk

se på siden hvis det hjælper med sine ideér
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:49 #1
C:\Documents and Settings\Martin\Dokumenter\Billeder\header_left.gif

eller

C:\Documents and Settings\Martin\Dokumenter\Billeder\header_right.gif
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:50 #2
HOOOOOOV
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:50 #3
kopir teksten og sæt den ind som adresse !
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:51 #4
http://C:\Documents and Settings\Martin\Dokumenter\Billeder\header_left.gif

eller

http://C:\Documents and Settings\Martin\Dokumenter\Billeder\header_right.gif
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:51 #5
hmmmmm dur stadigvæk ikke
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:51 #6
http://www.C:\Documents and Settings\Martin\Dokumenter\Billeder\header_right.gif
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 14:52 #7
nå !!! håber du finder ud af det !
Avatar billede kobe14 Nybegynder
10. april 2003 - 15:04 #8
Det der er lo2 kan du ikke oploade den til en ftp eller hp!??? så er det MEGA MEGET nemmere
Avatar billede mathiash Nybegynder
10. april 2003 - 16:15 #9
Hva´ du kan ikke bare vise ham hvad du har og ligge på din harddisk, du bliver nød til at uploade til en hjemmeside.
Avatar billede rosted Nybegynder
10. april 2003 - 16:22 #10
Det er bare så nemt at udgive ting på internettet. Man skriver bare www foran :)
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 18:41 #11
undskyld .....
Avatar billede starboy_dk Nybegynder
10. april 2003 - 18:41 #12
Avatar billede mathiash Nybegynder
10. april 2003 - 18:47 #13
Du skal huske også at uploade billederne. :-D
Avatar billede kobe14 Nybegynder
10. april 2003 - 19:35 #14
Hey folkens.

Kan i ikke komme med seriøse svar og bud!
Avatar billede timealert Nybegynder
10. april 2003 - 19:38 #15
Har du selv lavet baggrunden?
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
10. april 2003 - 19:40 #16
Jeg synes i det hele taget at din side den skærer for meget i øjene, når man åbner den og dine links virker for anonyme på siden.....

Jeg har lavet en anden hjemmeside her, det skal lige siges at målet med siden var at lave den uden brug af billeder, derfor ingen billeder. www.bjerrumsoft.1go.dk
Men her kan du måske få lidt ideer til hvordan du kan gøre dine links mere synlige og billedet knap så skærende i øjenen :)
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
10. april 2003 - 19:42 #17
Forresten, så tjek sektionen "nehan", siden er til en cykelforhandler... men her har jeg forsøgt på at lave et godt banner, samt sidedesign

ellers har jeg også lavet et udemærket et til en af mine venner, hans side er www.mr-fister.dk

Mvh Spirit
Avatar billede kobe14 Nybegynder
10. april 2003 - 20:44 #18
1.DET ERIKKE SVAR TIL MIG SPØRGSMÅL
2.Jeg har lavet den lys!!!! fordi at !!!! Den skal være lidt svær AT SE!!!!
3. LÆS 2 OG SKRU NED FOR BRITNESS
Avatar billede kobe14 Nybegynder
18. april 2003 - 10:04 #19
Lukket !