Avatar billede zorci Nybegynder
10. april 2003 - 11:57 Der er 4 kommentarer

Refresh efter ændring af HTML felt.

På en webside har jeg en knap. Når der trykkes på denne knap, skal et hidden felt sættes til en værdi. Herefter skal siden reloades history.go(0), og værdien i feltet skal nu udskrives.
  Med andre ord skal browseren refreshe det den sidder med, og ikke det helt oprindelige.

Jeg kan få det til at virke i Mozilla, men ikke i IE. Har nogen en idé?

Kig på dette link, han gør det, men det virker også kun i Mozilla.

http://www.trans4mind.com/personal_development/JavaScript/docWrite3.htm
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
10. april 2003 - 12:45 #1
Du skal hellere vælge at submitte formen i stedet for at brugehitory funktionen. derved kan du så trække værdien ud af document.location

//dr_nielsen
Avatar billede zorci Nybegynder
10. april 2003 - 12:50 #2
Jeg glemte at oplyse, at en submit, af forskellige årsager, ikke er tilladt.

Jeg har nu løst mit problem på en helt anden måde, så jeg er ikke i bekneb længere. Dog kunne det være interessant at se om der findes en læsning der fungerer.
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
10. april 2003 - 13:01 #3
Det lyder bare principielt forkert at overføre data i en form uden at submitte den. Det du beskriver lyder som et postback af en form, som kan afhjælpes med noget srverside script, eller en platform der har det indbygget (eks .Net)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 13:34 #4
Smid et link til din side.

I øvrigt er den korrekte måde at reloade på dette:

self.location.reload(true);