Avatar billede henno Nybegynder
09. april 2003 - 09:22 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DTP medarbejder søges

DUO er et mindre webbureau med base i Aarhus, der leverer web- og kommunikationsløsninger.

Vi søger en DTP medarbejder på freelance/konsulentbasis til periodisk projektarbejde. Forestående opgaver omfatter færdigdesign af logo, opsætning af brevpapir, brochure- og præsentationsmateriale, visitkort m.v.

Du kommer til at indgå i et lille, ungt og kreativt team og bestemmer selv om du vil arbejde in-house hos os eller om du vil arbejde hjemmefra. Vi foretrækker dog at du er Aarhus baseret.

Har dette vagt din interesse, så kontakt Christian Kloster på E-mail kloster@duoweb.dk eller telefon, 8613 9305. Vedlæg venligst portefølje, casestories og CV.

Mvh.
Henrik Overballe
Head of Development

overballe@duoweb.dk
www.duoweb.dk
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. april 2003 - 15:57 #1
Hejsa!

Hvorfor freelancer og ikke elev?
- I længden er det da det bedste ;)

//Rasmus
Avatar billede henno Nybegynder
09. april 2003 - 17:12 #2
Vi har ikke behov for en elev. Vi står med et enkeltstående projekt, hvor det ikke kan betale sig at fastansætte.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. april 2003 - 23:12 #3
Okay :)

Lyder ellers ganske interessant... Hmm...
Avatar billede henno Nybegynder
10. april 2003 - 09:20 #4
Stillingen er besat
Avatar billede nnadk Nybegynder
10. april 2003 - 18:43 #5
Til en anden gang, har i hørt om Social Media Netværket??? De har en række designere og grafiker i deres netværk som arbejder freelance. Vi har tidligere brugt dem til et par opgaver og være meget tilfred, de er ret prof.!!!også med hensyn til prisen!!! www.socialmedia.dk
Avatar billede henno Nybegynder
10. april 2003 - 18:58 #6
Nej, dem kendte jeg ikke - men jeg kan se at de er ved at opdatere deres webside.

Men tak for tippet, det får jeg med sikkerhed glæde af.
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. maj 2003 - 01:56 #7
Hvis i betaler for rejsen fra københavn til århus..
er jeg mega frisk...

www.portoflio.pixelstorm.dk
www.pixelstorm.dk
Avatar billede in2designs Nybegynder
08. maj 2003 - 01:56 #8
sorry og mit telefon nr er 606-74935
Avatar billede cozey Nybegynder
01. juni 2003 - 20:21 #9
in2design>>>
heh... er der ikke en lille fejl i jeres titel, eller eer det meningen at den skal sige : "Who Fucked Madonna ? Inspiration + Links + Cover + fun + Downloads+ news + Submit News - submitnews@ds-mag.dk + Submit Cover - Submitcover@ds-mag.dk"  ??? :O)
Avatar billede in2designs Nybegynder
01. juni 2003 - 22:58 #10
HEHE!!!

Who Fuckede Madonna! Er det magasin som skulle blive lavet.. DS-Mag stå for Dansk Skate Magasin.. det er der jeg køre min mail igemmen..

Ellers mange tak :-)

Pixelstorm er bare et project som skulle HAVET blivet stort men da jeg ikke har tid til at gå af amok med det så gik det desværre i stå :-(

Mange Tak ellers :-)

- Michael Thyrring