Avatar billede jewler Nybegynder
08. april 2003 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mangler cd-rom

Hej

Hvis man mangler cd-rommen til sit styresystem, men har orginal produktkey, kan man så bestille en ny cd hos Microsoft. Synes selv spørgsmålet er lidt dumt og tror godt selv jeg kender svaret:-)!!!
Avatar billede illads Nybegynder
08. april 2003 - 22:51 #1
kan du godt... Hvis du går ned i en butik med din licens i hånden kan du få en ny cd, godt nok mod betaling, men ikke nær så meget som en ny licens+cd koster...
Avatar billede madz15 Nybegynder
08. april 2003 - 22:57 #2
Rigtigt som illads siger. Ellers kan alle jo få en original kode og få tilsendt en cd :)
Avatar billede jewler Nybegynder
19. april 2003 - 17:15 #3
Jeg har nu kontaktet Microsoft og fået en ny cd. Mange tak til Microsoft!