Avatar billede mforby Nybegynder
17. november 2000 - 09:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

link/banner med eget accountnummer

Jeg skal have lavet det så folk som har tilmeldt sig, får en link/banner på deres side med deres egen accountnummer og som så ved klik/salg bliver registreret så vi kan se hvorfra klikket kommer og hvad der er solgt således at et optjent beløb fra salget kan godskrives den pågældende som har linket.
Kan nogen hjælpe mig med det?
Avatar billede enlize Nybegynder
17. november 2000 - 09:46 #1
Det er jo et mindre internt system du skal have banket op der. Mangler du noget inspiration til hvordan man lettest kunne gøre det. Eller ønsker du noget kode der gør det?
Avatar billede mforby Nybegynder
17. november 2000 - 10:06 #2
Da jeg ikke er programmør er jeg afhængig af at nogen vil hjælpe mig med at lave det så det fungerer
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. november 2000 - 13:40 #3
Jeg kan godt lave det for dig.. men det kan først være færdigt på næste mandag... altså ikke på mandag med næste mandag....

-Anders
Avatar billede mforby Nybegynder
18. november 2000 - 00:41 #4
>>a-torsten - det vil jeg være meget glad for
Avatar billede mforby Nybegynder
30. november 2000 - 09:01 #5
>>Anders
\"næste mandag\" er passeret uden at der skete noget....sker der noget?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
30. november 2000 - 22:06 #6
Jeg må desvære melde pas. Jeg har ikke mulighed for at komme til at programmere før efter nytår. Min egen comp skal til \"eftersyn\" ... Der er noget galt med den......

-Anders
Avatar billede jonax Nybegynder
05. marts 2001 - 11:13 #7
Er dette ? stadig åbent?!
Avatar billede dingkee Nybegynder
26. maj 2001 - 10:32 #8
Jeg har et system liggende der tæller klik.

Hvis det er noget så skriv lige