Avatar billede djhr Nybegynder
08. april 2003 - 13:39 Der er 2 kommentarer

Minivigor 128 - System hænger når forbindelse til modem lukkes

Der anvendes XP home Dk, modem er minivigor 128 - ISDN. Der kan etableres forbindelse og der kan arbejdes på Internettet, Internet Explorer lukkes ok. Når der så skal lukkes for forbindelsen, hænger systemet. Der er intet at gøre, eneste mulighed er at tage strømmen fra pc'eren.

Servicepakke 1 er installeret på XP og det er den nyeste version af Explore.

Er der nogle, der har en løsning.
Avatar billede kadann Nybegynder
09. april 2003 - 14:53 #1
Prøv at geninstallere modemmet.. hvis dette ikke virker, så gør følgende:

Gå ind i enhedshåndteringen
Fjern alle minivigordrivere derinde, de ligger typisk under netkort, modem og USB-kontrollere
Pil modemmet fra computeren
Fjern dine USB-kontrollere i enhedshåndteringen
Genstart computeren
Vent mens Windows geninstallerer dine USB-porte
Sæt modemmet til
Installér modemmet

Hvis dette ikke løser problemet, så er der 3 muligheder.. et defekt modem, en defekt USB-port eller en halvdød Windows.
Avatar billede welder Nybegynder
05. oktober 2003 - 17:42 #2
Jeg her 100% samme problem med windows 2000,og jeg køre med service pack 4, men jeg har en anden pc'er med samme system, men med service pack 2 og det virker!!!!!!!!!!!!! Og hvad gør man så???????