Avatar billede gonzzo Nybegynder
16. november 2000 - 23:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

klassifikationsfilte i IE, hvordan ??

Følgende er skrevet som svar på et gammelt indlæg lavet af mig...

Nogen der ved mere om disse \"filtere\" ??
--- cut ---
klassifikationsfilter på din browser(hvis det er IE), og derefter definere hvilke sider brugeren må kigge på
--- cut ---

jeg vil gerne via disse filtre lukke for ALT på nær
www.1.dk
www.2.dk
www.3.dk
osv.....

altså kun åbne for siden jeg mener der skal være adgang til... ???
Avatar billede sp Nybegynder
16. november 2000 - 23:43 #1
Set BrowserType = Server.CreateObject(\"MSWC.BrowserType\")

Det kan laves med en If-sætning og includes
Avatar billede stigc Nybegynder
16. november 2000 - 23:53 #2
menuen: \"funktioner\"

-> \"Internet-indstillinger\"
-> \"Indhold\"

tryk \"aktiver\"

\"Godkendte web stedet\" skriver du de lovlige websites.

og under \"generelt\" sætter du en adgangskode
Avatar billede prodic Mester
17. november 2000 - 14:47 #3
Den måde hvorpå jeg fandt ud af hvordan det virkede var ved at søge på Klassifikations-filtre i Hjælp.
Der står en beskrivelse af aktiveringen og hvordan du laver det omtalte system så det virker.
Men grundlæggende virker det ved at man angiver en Admin-adgangskode, og skal skrive den hvis man vil bruge forskellige sider. Så du logger bare på de sider du skal bruge, og skriver adgangskoden, så kan de andre brugere også se siden, da du har godkendt den.
Men kig i Hjælp. Og glemmer du passwordet siger du bare til, for jeg har et program der fjerner det igen. Af skade bliver man klog.

Det er btw mig , der er kommet med den nævnte kommentar. Så kan du ikke sende mig noget af jeres mad, når det engang virker
Avatar billede gonzzo Nybegynder
17. november 2000 - 16:51 #4
prodic >>  Bor du i Aalborg centrum, så kan vi da nu nok godt finde ud af det, men ellers tror jeg godtnok at den bliver lidt kold... ? :-)
Avatar billede prodic Mester
17. november 2000 - 17:14 #5
gon : ca. 60 km derfra. ØV!
Avatar billede gonzzo Nybegynder
11. december 2000 - 17:49 #6
jeg kan ikke få det til at virke !!