Avatar billede elmariachi Nybegynder
08. april 2003 - 10:12 Der er 4 kommentarer

Beskrivelse af ipx

Er der en der kan hjælpe mig med af beskrive IPX. Jeg har indtilvidere skrevet 2-4 sætninger og det er for kort men jeg kan ikke finde sider som beskriver Ipx detaljeret. Der står en meget kort beskrivelse.
Avatar billede jensendk Nybegynder
08. april 2003 - 10:13 #1
Beskrive? Hvor grundigt?  Teknisk eller overfladisk?
Avatar billede soreno Praktikant
08. april 2003 - 10:24 #2
Hvis du nu poster det du har skrevet kan vi hjælpe dig med at få evt. mangler tilføjet..
Avatar billede elmariachi Nybegynder
08. april 2003 - 10:25 #3
En beskrivelse overfladisk og lidt teknisk som vil fylde rimeligt