Avatar billede mmmtm Nybegynder
07. april 2003 - 20:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

tidsbestilling

Jeg er på udkig efter et færdigt produkt.
(Kort) beskrivelse: Der skal kunne bestilles tider (via web)med navn og cpr, og bestilleren skal kunne ændre bestillingen (ala biobooking). Der skal kunne oprettes flere tidspunkter pr. tidsinterval (altså fx. 3 ledige tider kl. 12-12,30), og opsætning af tidsintervaller/tider skal ske via klienten.
Jeg er kun interesseret i at vide om der findes færdige produkter der kan ovenstående (ikke forslag til tilretning af lokale/ressourcebooking o.lign).
Avatar billede jogii Nybegynder
08. april 2003 - 09:32 #1
SurfTech udviklede i sin tid Bookit. Så vidt jeg ved er det nu MindCom der har overtaget videreudviklingen af systemet. Her er et link du kan prøve:
http://www.mindcom.dk/Intern/websites/mindcomdk/content_dk.nsf/vDOCID/428B2C4E2B2E1C9FC1256BDF0046DC7F?OpenDocument
//Jörg
Avatar billede wiborg Nybegynder
16. april 2003 - 11:22 #2
Du kan også undersøge produktet Room & Ressource, som er udviklet af IntraVision (www.intravision.dk) Det er både i funktionalitet og design noget bedre end BookIT...
Avatar billede mmmtm Nybegynder
05. maj 2003 - 21:04 #3
lukker