Avatar billede benjamin87 Nybegynder
04. april 2003 - 16:18 Der er 9 kommentarer

Job søges

..som designer/programmør af websites.

Kan designe forholdsvist avancerede sider, som kan være rigtigt gode løsninger for mindre firmaer.

http://design.vffsupport.dk finder du mere om hvad jeg kan, priser mv.

En af bedste sites indtil nu er fodbold-supportersiden www.vffsupport.dk som dog ikke er 100% færdig endnu, da der er et par smådetaljer.
Avatar billede lauer Nybegynder
04. april 2003 - 16:25 #1
hvordan kan du være momsregistreret hvis du kun er 16? Du skriver nogen af dine priser excl. moms.
Avatar billede benjamin87 Nybegynder
04. april 2003 - 16:36 #2
Jeg har fået at vide at jeg skal lægge moms til, da firmaer i deres budget skal kunne skrive hvad de har betalt i moms af den vare de har købt.

Men hvis dette er forkert, vil jeg gerne vide det, og have nærmere forklaring.
Avatar billede madd Nybegynder
04. april 2003 - 16:55 #3
Lige en note - man designer ikke hjemmesider i PHP. :)

/Mattias
Avatar billede keysersoze Guru
04. april 2003 - 17:08 #4
du skal være momsregistreret for at kunne udsende regninger med moms - så har du udsendt en regning med moms har du ikke gjort noget særlig heldigt og formentlig også ret ulovligt!

du skriver "Kan designe forholdsvist avancerede sider..." der er ikke særlig med design på nogle af siderne, så mener du at du designer når du programmerer tager du lidt fejl. Om du så virkelig kan programmere ved jeg ikke - men umiddelbart er der ikke noget der overbeviser mig så meget at det måske ligefrem er et job værd.

Så jeg tror du lige skal få styr på dine egne sager før du begynder at vil sælge dig selv... sorry
Avatar billede benjamin87 Nybegynder
04. april 2003 - 17:19 #5
Jaja, rolig nu. Jeg ved godt at jeg ikke er den bedste til at udtrykke mig skriftligt.
Og jeg skal nok finde ud af det med momsen. Men har du lagt mærke til at jeg skrev "forholdsvis" og "mindre firmaer"? Jeg ved godt at jeg ikke er professor mm., men det jeg kan designe kan midre firmaer godt bruge. Jeg skal senere her i foråret designe OG scripte en hjemmeside for et fusionsfirma. Det er (www.)klima-tek(.dk) og (www.)Danvan(.dk) jeg skal lave den for;-) Og de er hvad jeg vil kalde for et "mindre firma".

Jeg vil ikke på nogen måde være med til at gøre noget ulovligt, så jeg vil lige undersøge det med momsen.
Avatar billede lauer Nybegynder
04. april 2003 - 17:22 #6
Du skal også huske at angive alt hvad du tjener til told og skat. Det skal du jo beskattes for.
Hvis du har frikort, kan det vist godt skrives derpå.
Avatar billede benjamin87 Nybegynder
04. april 2003 - 17:32 #7
Jeg har godt nok ikke noget frikort ligenu da jeg ville vente til den første kunde havde meldt sig.
Men jeg skal alligevel arbejde her til sommer, så der skal jeg i hvert fald have fat i et.
Men det er altså ikke ulovligt det med moms hvis jeg har et frikort?
Avatar billede lauer Nybegynder
04. april 2003 - 17:36 #8
du skal være momsregistreret hvis du vil arbejde med moms.
Du kan læse meget mere på www.startfirma.dk
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 16:22 #9
lukketid?