Avatar billede puller Nybegynder
04. april 2003 - 12:57 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fil som indeholder oplysninger om windowskomponenter.

Hej,

Der findes en fil under windows2000, som indholder oplysninger omkring alle windowskomponenter og om de skal være synlige så man kan installere dem. Hvad hedder denne fil.
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. april 2003 - 13:03 #1
Det findes i registreringsdatabasen, der, som jeg husker det, består af 2 filer. User.dat og og en til jeg selvfølgelig ikke kan huske hvad hedder, den er denne fil du skal have fat i.

Du ved sikkert at du kan tilgå registreringsdatabasen med kommandoen regedit
Avatar billede puller Nybegynder
04. april 2003 - 13:06 #2
Ja, hvad hedder denne fil`?
Avatar billede folmer_dk Nybegynder
04. april 2003 - 13:16 #3
den hedder SYSTEM.DAT god fornøgelse....
Avatar billede serverservice Praktikant
04. april 2003 - 16:02 #4
du kan se noget i system.ini ,men det er nok rigtigst at åbne REGEDIT fra kør (bufferzone). Men det lidt svært at forstå hvad du vil.?
"som indholder oplysninger omkring alle windowskomponenter og om de skal være synlige så man kan installere dem. Hvad hedder denne fil." hvad mener du -"om de skal være synlige"
Avatar billede puller Nybegynder
07. april 2003 - 11:01 #5
Det er i kontrolpanelet -> under installering af windowskomponenter. Der kan man vælge om paint skal vises så det kan installeres.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 11:12 #6
%SystemRoot%\inf\Sysoc.inf
Avatar billede puller Nybegynder
07. april 2003 - 11:25 #7
Og hvor henne?
Avatar billede puller Nybegynder
07. april 2003 - 11:32 #8
Selvom de er synlige og jeg installerer dem fra kontrolpanel tilføj/fjerne prgrammer. Kommer de stadig ikke frem i start menuen. hvorfor?
Avatar billede puller Nybegynder
07. april 2003 - 11:45 #9
Virkede ved at afinstallere/installere efter rettelsen i filen.