Avatar billede mazik Nybegynder
04. april 2003 - 11:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kerio mailserver

Hejsa

Jeg skal ha' installeret noget mail og jeg vil bruge Kerio Mailserver 5.0

Jeg har installeret mailserveren og det virker fint
Jeg har installeret Admin consol og det virker fint

Nu skal jeg bare vide hvordan jeg opretter users, group, POP3, IP osv. og hvorhenne???

Håber der er nogen der kan hjælpe!!!
Avatar billede mazik Nybegynder
04. april 2003 - 11:07 #1
Jeg bruger kun Linux RedHat-8.0 som operativ system!
Avatar billede walker Nybegynder
07. april 2003 - 13:13 #2
Hej.
Jeg må indrømme jeg ikke kender kerio-mailserver, men jeg har selv en postfix MTA kørende... umidlbart, med mindre du har konfigureret den til virtual mailboxes, vil jeg ro at du skal oprette en unix bruger i passwd for at oprette en bruger...
Mht pop3 skal du nok ha installeret et andet program til det... ex. qpopper...
Mvh
Walker
Avatar billede mazik Nybegynder
07. april 2003 - 14:25 #3
Jeg fandt selv svaret :-)