Avatar billede kurtcago Nybegynder
16. november 2000 - 14:31 Der er 7 kommentarer

Hotmail

Hvordan læser jeg hotmail via mit almindelige outlook?
Avatar billede intenz Novice
16. november 2000 - 14:41 #1
Hvis du har den nyeste version af outlook, mener jeg at du kan sætte en normal konto op i det, og så vælge hotmail account.

Avatar billede snowball Novice
16. november 2000 - 14:44 #2
Prøv og læs lidt på denne side:

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q220/8/51.ASP

Snowball
Avatar billede aasuper Nybegynder
16. november 2000 - 15:32 #3
Jeg mener kun, at du kan bruge Outlook Express - den genkender selv en hotmail-adresse, når du sætter det op.

Ellers brug www.mymail.dk. Det virker næsten altid, og det kan tømmes både vha. web og mail-program.

>>AASuper
Avatar billede berg Nybegynder
16. november 2000 - 15:50 #4
Jeg bruger hotmail på Outlook 5.
Du  vælger bare ny konto i funktioner, så er resten stort set selvforklarende!

.:Berg:.
Avatar billede aasuper Nybegynder
16. november 2000 - 18:47 #5
Outlook 5? Du mener vel Outlook Express 5?

Outlook 2000, som er den nyeste, hedder 9.0! Så Outlook 5 må da være et par år gammel...
Og såvidt jeg ved, er det ikke muligt at bruge Hotmail i Outlook 2000. Hvad er deres POP3 i så fald?

>>AASuper
Avatar billede berg Nybegynder
16. november 2000 - 19:59 #6
Upsi, du har ret...
Men som mine læremestre altid har sagt:
Så hør dog hvad jeg mener, ikke hvad jeg siger!
;-)

.:Berg:.
Avatar billede aasuper Nybegynder
17. november 2000 - 14:21 #7
Ja - det var klogt sagt... øh... ment.

>>AASuper