Avatar billede heeelp Nybegynder
03. april 2003 - 21:23 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Vurdér nyt design

Jeg har lavet et nyt design og ville gerne have lidt kritik/forslag til at gøre det bedre, inden jeg bruger det som min sin.

Det ligger her:
http://www.centric.dk/nytdesign

Jeg vil gerne bede jer kigge efter de små funktioner som jeg har lagt ind på siden, fx skiftende bg, og "fjern vindue" mv...
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
03. april 2003 - 21:26 #1
hmm... ikke så fedt med de store hvide områder når man slår gennemsigtigheden fra...
Avatar billede twe4k_ Nybegynder
03. april 2003 - 21:31 #2
enig, desuden kan jeg gøre opmærksom på at siden ikke kan vises korrekt i Opera medmindre man marker indentify as MSI6
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 21:32 #3
(1) Baggrunden er meget forstyrrende, også så forstyrrende at man slet ikke kan læse teksten

(2) Hvorfor have de "smarte" funktioner, når de slet ikek virker? Og hvis de virker, synes jeg ikke de er så særlig anvendelig

(3) Menuen er let at betjene, men jeg bryder mig ikke om at der bare åbner en ny boks, et andet sted på siden

(4) Kan man ikke lukke boksene igen ?

(5) Karakter: 5@13
Avatar billede tofferman Nybegynder
03. april 2003 - 21:36 #4
Pænt!

1. "Fjern menu" funktionen burde ændres til "Vis menu" når man har klikket på den. Jeg skulle lige lede lidt efter funktionen til at vise den igen.

2. Funktionerne foroven og for neden er lidt utydelige på min ellers udemærkede arbejdscomputer (IBM Thinkpad T29) Ved ikke hvordan de ser ud på en almindelig skærm, da damen har sat sig på den *S*
Avatar billede tofferman Nybegynder
03. april 2003 - 21:37 #5
Jow forøvrigt.
Tror at siden kan give lidt problemer i Netscape, Mozilla og Opera, men det kigger jeg gerne på senere, når jeg har fået damen til at flytte sig ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 21:37 #6
De står heller ikke vildt tydelige på en alm. skærm
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 21:38 #7
tofferman >> Ligger du under for damen ? :-)
Avatar billede tofferman Nybegynder
03. april 2003 - 21:38 #8
Ja *SNØFT* ;-)
Avatar billede mal_t Nybegynder
03. april 2003 - 22:37 #9
Siden virker ikke optimalt i en 1280x1024 opløsning!
Især ikke i lille vindue, så går menu, og tekst tabellerne over hinanden!
Avatar billede heeelp Nybegynder
03. april 2003 - 22:46 #10
Danm! :)
Siden er kun lavet til IE da brugerne ikke bruger andet :o)

Man skulle da meget gerne kunne lukke vinduerne. (klik på "luk vindue" og de forsvinder)

Jeg er klar over at nogle af baggrundene kan være forstyrende og derfor er det muligt at skifte dem.

Siden er ikke vildt avaceret da den kun er lavet med (D)HTML og ikke andet. (Dog er der lavet noget med php, men det kan man ikke se før man logger sig ind)

Anyway... Tak for kritikken c,`)

Fjern/vis gennemsigtighed er nu fjernet og funktionerne er blevet 10% større (nu 80%)
Avatar billede heeelp Nybegynder
03. april 2003 - 22:50 #11
18 point til jakobclausen for masser af kritik
18 point til tofferman for hans hjælp på trods af damen *LOL* :)
7 point til tiger_webdesign som tak
7 point til mal_t som tak