Avatar billede vanilla Nybegynder
16. november 2000 - 13:16 Der er 6 kommentarer

Det virker ikke

er der nogen der kan forklare mig hvorfor mit fucking napster og icq ikke virker. jeg kan godt komme på internettet  og jeg kan godt dowloade og alt det der. men lige præcist de to, virker ikke
Avatar billede blazer Nybegynder
16. november 2000 - 13:17 #1
firewall?
Avatar billede vanilla Nybegynder
16. november 2000 - 13:17 #2
ja det mener jeg
Avatar billede vanilla Nybegynder
16. november 2000 - 13:23 #3
men det har virket før og jeg har ikke ændret på noget, det var efter jeg fik Cs af en af mine venner. jeg Har prøvet at gen  installere det og det virker ikke, den bliver ved med at \"connecte\"

-=Vanilla=-
Avatar billede lassebm Nybegynder
16. november 2000 - 13:40 #4
HM! Ved sku ikke med icq. Det fucker bare op nogle gange! Med hensyn til napster kan der være flere muligheder!
En af dem kan være at deres servere er midlertidlige nede! Men hvis den bliver ved med det, har de nok \"banned\" dig fra deres database! Det er vist nok nogle fra pladeindustrien der banner dem!
Avatar billede berg Nybegynder
16. november 2000 - 13:51 #5
Jeg har også en hel del problemer med napster i øjeblikket, bare bliv ved med at prøv! Det virker for mig

.:Berg:.
Avatar billede powell Nybegynder
16. november 2000 - 16:18 #6
Hvis det gøres fra en virksomhed, kan en mindre endring i port og firewall være skyld i dine problemmer.

Er der problemmer med napster, så brug et andet søgeredskab. Kik efter numrende på www.mp3.com eller brug søgningen på www.imesh.com.