Avatar billede t0wer Nybegynder
03. april 2003 - 15:45 Der er 31 kommentarer og
3 løsninger

Tekstlogo

Hej eksperter!

Jeg har brug for en form for logo til min side - det er sådan set bare tekst. Der skal stå: t0wer (ja, det er et nul efter t'et) Jeg kunne godt tænke mig hvis det blev sat op så det lignede enten en dymo-label eller bogstaverne fra X-files.
Størrelsen skal være mellem 220 og 350 px. i bredden, og højden skal være mellem 30 og 50 px.
Baggrunden skal være gennemsigtig, og jeg havde forestillet mig at teksten bare skal være sort, men naturligvis er andre forslag ligeledes velkomne.

På forhånd tak.

/t0wer
Avatar billede rangerbs Nybegynder
03. april 2003 - 17:55 #1
Ok... det lyder da ikke så svært kan da godt lige lave noget :D

mvh Jeppe...

Ps: Skal det bare være en tekst lige ud, bølget osv.?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
03. april 2003 - 19:14 #2
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. april 2003 - 14:25 #3
har lavet de her 2
har lavet noget graffiti skrift i den ene fordi når jeg tænker på T0wer så tænker jeg på Carn tower som du sikkert kender ;D

mvh Jeppe
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. april 2003 - 14:25 #4
ups...
du mangler da lige et link:
http://jeppedk.users.whitehat.dk/Default.html
Avatar billede rangerbs Nybegynder
04. april 2003 - 14:27 #5
sorry mosegris.dk
vi må have hentet den samme X-files skrift på DAfont :D
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
04. april 2003 - 14:40 #6
Der findes kun én ;)
Avatar billede t0wer Nybegynder
04. april 2003 - 16:54 #7
mosegris.dk & rangerbs >> Mange tak for forslagene - det er ser rigtig fint ud. Kan jeg lokke jer til at prøve at lave et eksemplar med "DYMO-typografi"? Ligesom de gamle DYMO-labels. Så ville det være helt perfekt! :)
Avatar billede t0wer Nybegynder
04. april 2003 - 16:55 #8
rangerbs >> btw. husk det skal være gif da det hvide jo ellers ikke er gennemsigtigt...
Avatar billede t0wer Nybegynder
04. april 2003 - 16:57 #9
Teksten behøver heller ikke at stå fuldstændig vandret, men jeg håber som sagt på at se endnu et par små forslag... ;-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
07. april 2003 - 10:58 #10
Avatar billede rangerbs Nybegynder
07. april 2003 - 15:11 #11
Hej...
så har jeg lavet et til:
http://jeppedk.users.whitehat.dk/Default.html
er det du tænker på?

har først lavet den nu.. da eksperten har været nede
Avatar billede rangerbs Nybegynder
07. april 2003 - 15:13 #12
ups... laver lige en gennemsigtigt baggrund
Avatar billede t0wer Nybegynder
07. april 2003 - 17:42 #13
Jeg havde nu mere tænkt mig noget á la dette her: http://t0wer.h4f.dk/eksempel.JPG Jeg har selv lavet eksemplet men jeg er sikker på at I kan lave det meget pænere. Det er absolut ikke en skabelon - det er blot et eksempel!

rangerbs >> jeg kan slet ikke se dit forslag...
Avatar billede rangerbs Nybegynder
07. april 2003 - 21:15 #14
Jeg ved det godt det er fordi jeg lige satte min egen hp ind, men kan ikke rigtigt få den til at være den farve jeg gerne vil ha' hvis det skal være transperent/gif.fil derfor vil jeg gerne vide hvilken baggrunds farve det skal være :D
også skal jeg nok prøve at lave noget..
mvh RangerBS
Avatar billede rangerbs Nybegynder
07. april 2003 - 21:16 #15
hmm... kan godt se at det skulle være skrevet anderledes...
men jeg snakker ikke om min egen hp som det lyder som om...
Avatar billede cdc Novice
07. april 2003 - 21:27 #16
Avatar billede t0wer Nybegynder
07. april 2003 - 22:12 #17
/cdc >> det ser meget godt ud. Det skal bare være sort i stedet for rød, og det skal nok heller ikke stå helt så "skævt" eller "rodet" som det gør nu, men ellers er det nogenlunde den stil jeg mente. Gider du strikke et nyt forslag sammen?
Avatar billede t0wer Nybegynder
07. april 2003 - 22:13 #18
rangerbs >> det bli'r nødt til at være transperant da det er meningen logo'et skal sættes ind over en skiftende baggrundsfarve, sååå... ved ik om du kan forsøge alligevel?
Avatar billede t0wer Nybegynder
08. april 2003 - 14:16 #19
Har lige forhøjet point'ene lidt... :-)
Avatar billede t0wer Nybegynder
08. april 2003 - 16:48 #20
Anyone??? 8-)
Avatar billede t0wer Nybegynder
09. april 2003 - 17:10 #21
Hmmmm... Er der slet ikke nogen som vil forsøge sig???
Avatar billede rangerbs Nybegynder
10. april 2003 - 16:32 #22
Desvære kan ikke få farverne til at være som jeg vil have dem når det skal være transperent/gennemsigtig
Avatar billede t0wer Nybegynder
10. april 2003 - 16:36 #23
rangerbs >> Hmmm... Det er desværre en nødvendighed at det bliver med transperent baggrund.
-----
Jeg lader spørgsmålet stå åben i et stykke tid endnu i håb om at der vil komme et forslag.
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 00:52 #24
Jeg laver også en prøve i morgen..
Avatar billede raffar Juniormester
08. maj 2003 - 02:09 #25
Her er et oplæg fra min side http://raffar.1go.dk/exp/t0wer/ Der er nogle at vælge imellem!
Avatar billede t0wer Nybegynder
10. maj 2003 - 16:54 #26
raffar >> 1000 tak for forslagene - men gider du prøve at lave 1 forslag med dymo-label-effekt? Så ville det være perfekt! Det er nemlig det jeg oprindeligt manglede...
Avatar billede raffar Juniormester
11. maj 2003 - 00:36 #27
t0wer > Det glæder mig at du kan lide det jeg har lavet. Nu ligger der også tre samples af Dymo-labeler her http://raffar.1go.dk/exp/t0wer/

Vh
-raffar
Avatar billede t0wer Nybegynder
11. maj 2003 - 13:38 #28
raffar >> det er helt perfekt!!! Gider du - som sidste opgave - at lave en blå (formentlig mørkeblå) dymo-label til mig? Du skal nok få point'ene allerede nu, men hvis du gider at lave ovennævnte label gør du mig meget glad! ;-)
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
11. maj 2003 - 13:44 #29
Takker
Avatar billede t0wer Nybegynder
11. maj 2003 - 13:45 #30
mosegris.dk >> det er da mig der takker! :)
Avatar billede raffar Juniormester
12. maj 2003 - 00:21 #31
Det er fikset nu og ligger her http://raffar.1go.dk/exp/t0wer/
Avatar billede raffar Juniormester
12. maj 2003 - 00:21 #32
takker også for points
Avatar billede t0wer Nybegynder
12. maj 2003 - 17:37 #33
raffar >> thank you
Avatar billede raffar Juniormester
12. maj 2003 - 18:43 #34
Det var så lidt