Avatar billede cne Nybegynder
03. april 2003 - 10:52 Der er 1 kommentar

Speedstream 5781, Web & Telnet access/firmware opgradering.

Der kommer lige endnu et spørgsmål, som sikkert minder om mange af de andre, som er stillet om denne meget omtalte router...

Jeg har ændret admin accounten på den, så jeg har fuld adgang til den, men kun via et konsol kabel. Jeg har givet den eth ip mgmt 192.168.1.5 255.255.255.0, save, reboot, men kan stadig ikke fange den i hverken web eller telnet..
Jeg vil meget gerne have routeren firmware opgraderet, så den har den nyeste firmware på... -pt. ligger der noget gammelt TDC firmware, så vidt jeg kan se... Det er ikke længere en TDC router.. den er privat.. Har i nogle gode bud på hvordan jeg enten får web & telnet acesss eller hvordan jeg firmware opgradere den med via konsol kablet.. ?
Avatar billede knuspar Nybegynder
14. november 2003 - 13:22 #1
tdc har ikke nogen specifik "TDC" firmware i den .. de bruger den som effecient networks releaser ....

umidelbart ved jeg så også at man ikke kan "lave" en ss5781 "privat" medmindre man er blevet taget i at have pillet i den og derefter betalt for den ( de her latterlige 3500 ,- ) .. men skulle det være tilfældet, er så så helt på herrerns mark .. MEDMINDRE .. man ved hvad google er ;)