Avatar billede gasfnug Nybegynder
02. april 2003 - 23:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jpg fil til mpeg så jeg kan afspille mit diashow på DVD

ok, det går sku slet ikke... Jeg har nu fået roxio easy cd creater 5,0 platinium og den forlanger jeg skal have mine billeder i mpeg format...hmmm hvordan får jeg lige tryllet jpeg om til mpeg ? altså jpg fil til mpeg så jeg kan afspille mit diashow på DVD
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 23:50 #1
download en trial på Adobes Premier og lav den om til en mpeg...
Mit forlsag..
Avatar billede gasfnug Nybegynder
02. april 2003 - 23:56 #2
hey tak for dit svar - se nu er det sådan jeg er lidt dum til alt det her IT.. så hvor finder jeg den der adobe og blir det ikke til en pdf fil hvis jeg bruger adobe eller????
Avatar billede schaefner Juniormester
03. april 2003 - 08:10 #3
Nej det bliver ikke en pdf, kommer jo an på hvilket program du bruger..
Find det på www.adobe.com som try out
http://www.adobe.com/products/tryadobe/download.jhtml;jsessionid=EBYGHNVB2VHNDQFI0IKBT44AVDJBKIV2?ftpID=1407
Hilsen DooDoo ;)
Avatar billede schaefner Juniormester
03. april 2003 - 08:12 #4
For lige at få tingene på plads her. Doodoo og jeg (schaefner) går på samme skole, og doodoo brugte den computer jeg sad ved, uden at logge ud, så derfor stemmer signaturen og brugeren ikke over ens ;)
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
03. april 2003 - 08:31 #5
Jep og jeg undskylder lige... det var sq ikk for klogt..