Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 20:48 Der er 41 kommentarer og
2 løsninger

HASTER!!!! s3 trio grafikdrivere søges!

Jeg skal som overskrifeten siger, i en fart have fat i nogle drivere til s3 trio diamond speedstar a55 kort.... det skal være til windows 2000... driverne skal helst være i hus iaften ...
PLZ.. hjælp!
Avatar billede bredker Nybegynder
02. april 2003 - 20:52 #1
du kan hænte den via windows update
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 20:52 #2
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 20:53 #3
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 20:54 #4
=>bredker
Den finder ingen ting!??
=>Lrd
2 sekunder
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 20:55 #5
=>Chalde.. det er et a55
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 20:56 #6
Model No.:SpeedStar A55
System.: MS-Windows 2000
Driver Name.:362368_Win2K_53005.exe
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 20:57 #7
der er en driver til det.. taget fra siden...
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 20:57 #8
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 20:57 #9
raffar -> hva har du gang i?
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:01 #10
:) Jeg var lidt sen på den!
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 21:01 #11
Det koster jo, at blive bruger ?!
Der må findes noget gratis ?
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:01 #12
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:02 #13
fandt også lige ud af det med at det kostede penge.. unfair at kalde sig "topqualityFREEware"
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:04 #14
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:05 #15
raffar -> hvorf bliver du ved med og linke til den samme fil som mig?
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:07 #16
chalde -> Det var ikke den samme fil - Ligger den ikke et andet sted? Den jeg har linket til kræver kun Free registraion!
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:08 #17
min: 362368_Win2K_53005.exe
din: 362368_Win2K_53005.exe
samme fil okay???
den jeg har linket til kræver ingen registrering...
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:11 #18
bigidiot -> stik mig din mail, så sender jeg den til dig.....
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:13 #19
Det samme navn, men som jeg sagde tidligere - Ikke den samme fil idet stedet jvf. ovenfor stående er ikke det samme.
Vi prøver vel bare at hjælpe. Så jeg kan ikke forstå hvorfor du bruger dine kræfter i negativ retning!
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 21:14 #20
jeg Ka godt hente den fra dit link chalde, men windåse udfører en fejl ? :o(
Jeg er derfor lige ved at køre windows update...
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:14 #21
det er bare begyndt at irritere mig når folk stjæler links osv. her på eksperten... og at der går fra 20:53:37 hvor jeg postede mit svar til 20:57:23 hvor du poster dit, er skam lang tid...
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:15 #22
fejler den når du downloader eller når du installerer?
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 21:17 #23
Når jeg skal til at installere!
Chalde, bare rolig, hvis det er dig, der først kommer med "Svaret" bliver det naturligvis dig, der får points ;o)
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:18 #24
Læs ovenstående og se hvorfor. Gider ikke bruge kræfter på det her, men tror du jeg ville poste et link som du allerede havde posted..
Og - Nej jeg synes ikke det er lang tid når man laver alt muligt andet samtidig!
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:19 #25
det er ikke for pointene.. bare almindelige "netikette"....
har du gjort som der står i readme?
Click Start, then Settings, then Control Panel.

Start the "Display" applet program.

Select the 'Settings' page, push the 'Advanced' button. Click on
the 'Adapter' tab, push the 'Properties' button, clock on the
'Driver' tab, and click on 'Update Driver'.

Push the "Have Disk" button and press "OK".

Specify the path to the new drivers' .inf file and press the
      <ENTER> key:
      Example 1: Insert the drivers disk in the A: floppy drive,
                and enter A:\.
      Example 2: Type in the name of the directory where you
                copied the drivers, either on your local hard
                drive or on a network shared drive.
      Example 3: If you're not sure exactly where the drivers
                are, choose the "Browse..." button and find them.

The "Select Device" dialog box will appear. Select the adapter
that corresponds to the one you installed in your machine and
click OK.

Windows will copy the display drivers to the proper
directories on your system.

Continue choosing Close until asked to restart your machine from
the "Systems Settings Change" dialog box.

After the system has restarted, you can go back into the Display
applet and select alternate screen resolutions, color depths and
related features.
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:20 #26
raffer -> anyway.. sorry at jeg farrede sådan op.. ved godt at det heller ikke er god "netikette"... var bare i et ondt lune... forklarring: kvinder...
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:21 #27
har nemlig oplevet før, at folk prøver at tage credit for ens arbejde...
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:22 #28
og stave kan jeg heller ik...
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:24 #29
Det er helt i orden. No Harm done. Jeg havde vitterligt ikke set dit svar. Er lidt langsom i det børn, frue etc. også skal have lidt opmærksomhed :)
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:25 #30
ok... og igen undskyld...
Avatar billede raffar Juniormester
02. april 2003 - 21:26 #31
Der er jo fart over feldtet... så kommer der også lidt stavefejl.
Ha en forsat god aften, men pas på kvinderne :)
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 21:30 #32
Det er jo en exe fil du har givet mig ?
Den kan jeg vel kun åbne ??
Nu er det jo en dansk windows 2000 jeg har så jeg kan ikke liige finde knappen "adapter" Hvad skal det sige på dansk ??
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 21:55 #33
raffer ->takker (ja kvinder er ik til og gøre sig kloge på...

bigidiot -> kommer om 10 min med en guide på dansk
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 22:14 #34
der var fejl i den første jeg linkede til... her er en der dur: http://ftp.yars.free.net/pub/software/windows/win2000/drivers/video/s3/362368_Win2K_53005.exe
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 22:16 #35
du skal ind i enhedshåndtering->skærmkort->"dit skærmkort"->driver->opdater driver...
Avatar billede bigidiot Nybegynder
02. april 2003 - 23:59 #36
Jeg har en anden driver, der ligner den der på en prik, og den gør det samme, nemlig melder fejl under installationen... de vil af en eller anden grund ikke opdatere driverne... Jeg har lige reinstalleret windows på denne maskine...
Avatar billede chalde Seniormester
03. april 2003 - 08:22 #37
den jeg først linkede til var der direkte fejl i exe.... er det den samme fejl?
Avatar billede bigidiot Nybegynder
03. april 2003 - 10:43 #38
Nej.. den siger bare, at driveren ikke kunne installeres og jeg kan få yderligere info i en log i windows roden... og i den log står der bare noget med windows update driver failed...
Avatar billede chalde Seniormester
03. april 2003 - 11:43 #39
helt præcist. Hvordan installerer du? og hvornår i processen melder den fejl?
Avatar billede bigidiot Nybegynder
03. april 2003 - 18:23 #40
Øhh.. jeg har gemt exe filen på skrivebordet og så kører jeg den.. trykker næste nogle gange og så når den skal til at installere kommer den med fejlen
Avatar billede chalde Seniormester
04. april 2003 - 10:17 #41
prøv først at fjerne kortet i enhedshåndtering-> genstart og prøv igen...
Avatar billede bigidiot Nybegynder
24. april 2003 - 17:16 #42
Faktisk så fandt jeg ikke ud af det... jeg smed den tilbage i 98!
Men Du får 100 points som tak for din indsats
Avatar billede chalde Seniormester
10. maj 2003 - 11:30 #43
super... har først lige set det nu.... men tillykke med det.. og tak for point...