Avatar billede styler.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:52 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

block en hacker [NPF2003]

dav, nu har jeg prøvet det cirka 2-3 gange i døgnet og er ved at være skide træt at det, mit net har været ned og med det samme det virkede så blev jeg lige scannet (eller hvad det hedder) men Norton Personal Firewall 2003 reagere ihvertfald på det!!

Meeeen nu er mit store spørgsmål, hvordan blokere jeg "ham" som hacker eller scanner mig hele tiden?

btw. http://images.styler.dk/HACKER.jpg

//Styler
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 13:54 #1
er det samme ip hver gang ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2003 - 13:59 #2
Off topic!
Hvad er det for en bar du har i toppen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2003 - 14:00 #3
Hvis Norton fanger ham, skulle han gerne blive blokeret :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
02. april 2003 - 14:04 #4
grunken --> Yes det er samme ip, HVER GANG!

tager altid screenshot hvis nogle hacker mig....

john_stigers ==> Øhh.. bare et topic jeg har lagt ind? har du xp så kan jeg godt forklare dig hvordan!!

john_stigers => EHm det er det den ikk gør, lidt irriterende, hvordan kan jeg sætte det til?
bruger:
Norton Personal Firewall 2003 6.0!!!!
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 14:11 #5
Styler prøv og sætte ham som en restricted zone, alt kommunikation fra den IP bliver cuttet!

Åben NPF2003
Click på personal firewall
Click på configure
Click på "home networking"
Click på restricted
Click på add

skriv IP

-grunken
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2003 - 14:24 #6
Hos mig sker det automatisk? Kigge lige på det når jeg kommer hjem for jeg bruger samme version
Avatar billede styler.dk Nybegynder
02. april 2003 - 15:14 #7
grunken ==>  takker, laver du lige et svar!!!

john_stigers ==> Det gør den åbenbart ik her!!
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 15:23 #8
styler>

vent lige og se om det virker ik ;)
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. april 2003 - 15:27 #9
Så vidt jeg ved, er tdkads*.ads.dk TDC's reklamebanner server.. Det er i hvertfald derfra de fleste reklamer på TDC's sites bliver vist..
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
02. april 2003 - 15:28 #10
<spam>
"Hvad er det for en bar du har i toppen?"
Ganske almindelig 'quick launch bar' eller 'hurtigstart' ...

Højreklik på proceslinjen -> Værktøjslinjer -> Hurtig start eller Quick launch
</spam>
Avatar billede cdc Novice
02. april 2003 - 15:29 #11
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
02. april 2003 - 15:30 #12
Cool bar. Hvor har du den fra?
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
02. april 2003 - 15:41 #13
Har lige set brian.nielsen's indlæg (glemte refresh).
styler.dk ===> Er det ikke en custom toolbar???
Jeg kan ikke se hvordan man får den på som brian.nielsen beskriver.
Hvis jeg gør sådan får jeg kun Quick launch ved "Start" knappen.
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
02. april 2003 - 15:45 #14
kanon_bruun -> Du kan trække værktøjslinjen op i toppen ...
De kan alle placeres uafhængigt af hinanden. Du skal bare trække der hvor musen skifter ......
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
02. april 2003 - 15:49 #15
Den kender jeg, men hvis du ser på billedet fra styler.dk vil du se at hans bar ligger hvor den skal. Den anden må være en ekstra. Ikonerne for Denne Computer etc. er heller ikke Windows standard.
styler.dk har du input???
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2003 - 15:56 #16
kanon bruun og andre ->  bare lav en ny quicklaunch, ændre icon størrelse, og iconerne... evt kig her http://www.themexp.org/ for fede themes (bruger faktisk det samme theme som styler.dk)...
Husk at gør sådan at du kan flytte på din nye quicklaunch. Højreklik derefter på den, og fjern tekst og titel..
Avatar billede styler.dk Nybegynder
02. april 2003 - 16:17 #17
grunken  => Yes yes jeg venter :)
xyborx  => Ved det ikk, det er herre irriterende!!
/cdc    => Nope vi har ikk TDC, vi har ingenting med TDC herhjemme!!
brian.nielsen => Jeps *GG*
kanon_bruun  ==> EHm som du kan se er hele mit windows blå..

http://images.styler.dk/newSkin.jpg <-- nye ikoner igen, det er fordi jeg hader windows standard farver + ikoner, de er så grimme :)
så jeg har downloadet et skin til Windows XP, så den ændre ikonerne..

Men jeg kan da godt forklare dig nærmere vedr. den "toolbar", kontakt mig på ICQ så: 94721608.... brian.nielsen har faktisk skrevet hvordan man gør, men jeg kan se på dig du ikk forstod det (eller tager jeg fejl?)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
02. april 2003 - 16:18 #18
kanon_bruun : Nej bruger ikk input...

Chalde, fedt nok *sss* :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
03. april 2003 - 10:50 #19
grunken ==> Arg hvor typisk så scanner den bare med en ny ip.... men i stedet for jeg forklare ip´en så blokere jeg bare http:// i stedet for...

lige nu har jeg blokkeret:

tdkads1.ads.dk
tdkads2.ads.dk
tdkads3.ads.dk
tdkads4.ads.dk
tdkads5.ads.dk
tdkads6.ads.dk
tdkads7.ads.dk

Men er der ikk en anden mulighed, så jeg kan se hvilke ip / ads.dk server som de har, så jeg kan blokket alle sammen?
Avatar billede langbein Nybegynder
03. april 2003 - 22:47 #20
En hardware firewall in front er nok den rette tingen.
Avatar billede grunken Nybegynder
03. april 2003 - 23:52 #21
kan du så ikke bare tilføje www.ads.dk den burde jo tage alt derfra!
Avatar billede styler.dk Nybegynder
04. april 2003 - 14:45 #22
grunken: Okay nu blokkere den oxo reklamer på hjemmesider, for godt da´!
Avatar billede brian.nielsen Nybegynder
08. april 2003 - 11:40 #23
*host* http://www.tryus.dk/bitguard.asp (kig på snifferen) *host*
Avatar billede styler.dk Nybegynder
08. april 2003 - 21:20 #24
brian.nielsen  => Kan ikk finde nogle sniffer
Avatar billede styler.dk Nybegynder
14. april 2003 - 15:54 #25
john_stigers => ehm dit svar kunne jeg ikke bruge..

grunken => det virker, woohoo.... takker..
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2003 - 20:18 #26
Det kan godt være du ikke kunne bruge det, men det er nu heller ikke forkert - Norton Firewall SKAL fange ham ved default opsætning.

P.s. ved default opsætning blokerer den som standard for reklamer :)