Avatar billede iceprayer Nybegynder
02. april 2003 - 08:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar Medion fra "Aldi"

Davs, davs...

Er der nogen der ved hvordan en medion slukker for skærmen når man lukker låget?!?
Problemet er, at den ikke vil tænde for lyset til skærmen igen, efter at den er blevet åbnet...

Plz hjælp, ingen fagudtryk, tak.
Avatar billede backside Nybegynder
02. april 2003 - 09:16 #1
Næppe et hardware problem, nok mere sansynligt at det er et problem med strømstyringen.(i kontrolpanelet)
Avatar billede iceprayer Nybegynder
02. april 2003 - 09:37 #2
Strømforsyningen??? Der står ikke rigtig noget om det. Når jeg gendanner computeren fra "dvale", så er det somom at den tænder lyset i et split-sekund... Er der nogen der kender til det?!?
Avatar billede backside Nybegynder
02. april 2003 - 10:09 #3
"Strømstyring", ikke strømforsyning. *G*
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
02. april 2003 - 10:50 #4
er du sikker på du kun går på dvale? Prøv at kontrollere hvad din indstilling i kontrolpanelet under strømstyring er og prøv at se hvad den er indstillet til, hvis du højreklikker på skrivebordet og går ind under egenskaber.
Kan være en af dine tidsindstillinger ikke passer
Avatar billede backside Nybegynder
02. april 2003 - 10:57 #5
Hvis du har dvale og standby til samme tid går det tit galt med opvågningen.
Avatar billede iceprayer Nybegynder
08. april 2003 - 14:05 #6
Puteren er nu sendt ind til Medion... Ellers tak!