Avatar billede bamig Nybegynder
01. april 2003 - 20:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fjernes xp pro

Jeg har xp pro og xp home på samme partition.  Hvordan fjerner jeg xp pro og beholder xp home.
Avatar billede ekper Nybegynder
01. april 2003 - 21:03 #1
Avatar billede postndk Nybegynder
01. april 2003 - 22:16 #2
format c: /q
Avatar billede svein Nybegynder
02. april 2003 - 10:34 #3
Det kan du ikke sådan uden videre. Så skulle det være at lige XP Pro var installeret som en opgradering til f.eks. Win98, så vil du kunne have en mulighed for at fjærne Windows XP indefra Tilføj/Fjern Programmer.
Ellers ser jeg ingen mulighed for at fjerne XP Pro uden at også fjerne din installation af XP Home.

Læs mere om afinstallation af Windows XP her:
http://www.svein.dk/windowsxp/Installation/afinstaller_windowsXP.asp
Avatar billede arnelars Nybegynder
02. april 2003 - 16:01 #4
det skal du ikke gøre -du ber om problemer. start forfra det er mere skkert og overskueligt for hvor ligger de forskellige ting windows har forlangt i tidens løb-har du oversigt over det- næh
første boot cdrom med win xp i drev og fjern partitionen og opret en ny på samme størelse og den vil automatisk formateres og du er i gang.
med venlig hilsen
Avatar billede bamig Nybegynder
22. april 2003 - 00:22 #5
Jeg har reformateret min computer. Tak, for advarslerne.