Avatar billede heeelp Nybegynder
01. april 2003 - 17:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Tuning af løbehjul (elektrisk)

Hej Eksperter!

Jeg søger råd/links om tuning af elektroniske løbehjul.
Avatar billede lrd Nybegynder
01. april 2003 - 17:07 #1
fra 2 km/t til 4 km/t *LOOOL*
Avatar billede benjams69 Nybegynder
01. april 2003 - 17:11 #2
Mere power på batteriet... anden gearing! større motor etc.... Motorcykel som evt. alternativ?!
Avatar billede lektor Nybegynder
02. april 2003 - 18:29 #3
LOOOL
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 18:37 #4
looool
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 10:03 #5
Kan ikke helt se hvad I griner af....!? Jeg har skam selv overvejet tanken, og det er faktisk både nemt og sjovt at tune sådan et løbehjul :o)

Men som der allerede er blevet sagt, så kan du hente mere power ved at smide et større batteri på.....Altså flere volt!

Hvis du skulle være så uheldig at motoren brænder af, som årsag af de mange volt, så smutter du bare ned og bytter den i butikken hvor du købte den.
Avatar billede heeelp Nybegynder
08. april 2003 - 14:23 #6
morten-munksgaard -> kan man bytte noget som man har lavet om på?? Garantier ryger da når man piller ved tingene, eller hva'?

Nåh ja... Hvor kan man købe større batterier??
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 15:07 #7
Man kan sagtens tage ned og bytte det, butikken kan nemlig ikke se man har pillet ved det!
Avatar billede benjams69 Nybegynder
09. april 2003 - 00:26 #8
Jamen har jeg ikke allerede sagt det?! (Just wondering)
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
09. april 2003 - 00:30 #9
Du kan sagtens bytte den selvom den brænder af forårsaget af større batteri. Hemmeligheden er nemlig den at der er meget stor fejl procent på el-løbehjulene. I Bilka kommer ca. 33% af løbehjulene tilbage pga. motoren står af. Der er dog lige kommet nogle nye hjem, og jeg regner da med jeg selv skal have et af dem!

PS: Jeg arbejder selv i Bilka!
Avatar billede heeelp Nybegynder
09. april 2003 - 17:04 #10
Hvad koster de så i Bilka? Jeg kan nemlig købe et til 300 kr som går 10-15 km/h og kan køre i et par timer (selvom der står den kun kan køre ca 8 km)
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
10. april 2003 - 00:04 #11
Du skal kun købe det hvis du køber det i en butik...så er der jo garanti på skidtet :o)

I Bilka koster de 400-500 kr!
Avatar billede benjams69 Nybegynder
10. april 2003 - 17:00 #12
wtf?! hvorfor afvise mit svar når det er korrekt?!
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
11. april 2003 - 09:23 #13
benjams69 --> Går du seriøst bare ikke op i andet end at få point for alt det du siger? Tænk dog evt. på om du kunne hjælpe andre, i stedet for at tude over et par point man alligevel ikke kan bruge til en meter!
Avatar billede benjams69 Nybegynder
13. april 2003 - 21:43 #14
Ro på høvding! Jeg er lige glad med de få point, men det skal da gå retfærdig til no matter what!
Og styr lige din harm en anden gang ik?!
Avatar billede Aviaya Kleist Praktikant
11. december 2021 - 08:09 #15
Hej, jeg har et el løbehjul som er tunet, kan man eventuel gør den til “normal” igen?

Altså så den laver den bib lyd og alt den kører normalt. Det vil være et stort hjælp