Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 09:55 Der er 5 kommentarer

Køb af bærbar....

Hej med jer.

Jeg skal ud og købe en bærbar for første gang og er lidt i tvivl om hvad for en jeg skal købe.

Er der nogen forslag, jeg har omkring 12000,- at gøre godt med.

Mvh.

Torben
Avatar billede jensendk Nybegynder
01. april 2003 - 09:58 #1
Jeg  vil anbefale, når det er første gang du køber en sådan, at du vælger en med support/hotline.

Dell har bærbare i det prisleje,  ligesom Compaq/Hp også har. Andre anbefalelsesværdige er IBM, men de er oftest dyrere og Toshiba.

Gør dig klart hvad du skal bruge den til og hvad du vil have af udstyr.

De fleste kan man finde i mange butikker,  prøv at gå ned og arbejde med dem, se hvad du finder behageligt at arbejde med.
Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 10:03 #2
Hvor meget "lamer" de bærbare med desktop cpu, i forhold til dem med mobile cpu ????
Avatar billede jones_net Nybegynder
01. april 2003 - 10:06 #3
desktop CPU'erne udvikler mere varme, og skal derfor køles mere. Larmen komme ikke fra CPU'en men fra blæseren, og det er altså helt og aldeles blæseren der bestemmer støjen. Hvis det er kvalitets blæsere, så larmer en desktop CPU ikke mere end en mobile...

Dell bruger mobile og utrolig lydsvage blæsere - taler af erfaring.

/J
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. april 2003 - 10:17 #4
http://www.eksperten.dk/spm/335811 = du er blevet gjort opmærksom på at det blev oprettet i forkert kategori, så lav selv et svar og accepter dit eget svar, så bliver spørgsmålet lukket :)
Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 10:28 #5
Er der nogen der ved om Asus L3500TP-Combo/2440 lamer meget ?????