Avatar billede jth Nybegynder
17. august 1999 - 20:12 Der er 2 kommentarer

Index software til win95/98

Er der nogen der kender til et stykke software a'la MS Index Server, bare til Win 98. Det er meget vigtigt for mig at det er til Win 98.
Programmet skal også kunne "kigge" i Word-docs, så den kan tage indholdet med i indexet?
Avatar billede cldu Nybegynder
11. november 1999 - 03:53 #1
hvad med SQL eller ASP? Skal det køre på din egen computer? Eller er det til et domæne? Prøv evt. http://tucows.inet.tele.dk/ og søg efter noget webserver-stads der.
Avatar billede lockd Nybegynder
14. december 2003 - 01:19 #2
Norton commander