Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
31. marts 2003 - 22:38 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Web-designer søges

(Se evt. også http://www.eksperten.dk/spm/330967, vedr. en programmør-stilling på lign. betingelser)

10-4Media søger en dygtig web-designer til løsning af forestående opgaver. Du kommer til at arbejde hjemmefra på freelance-basis, men på længere sigt kan der muligvis blive tale om en fastansættelse på fritidsbasis. Af den grund er jobbet ideelt for dig, som stadig går i folkeskole, på gymnasiet eller er studerende.

Vi bekymrer os altså ikke om din alder, kun om dine kvalifikationer, som skal ligge inden for web-design til det kommercielle marked. Det er altså vigtigt, at du før har arbejdet med kommercielle sites/projekter, og kan designe i en ren, "business-like" stil. Du må dog gerne have din egen streg, en bestemt stilart etc., hvis du formår at bruge det på en kreativ måde. Det er en stor fordel, men ikke et krav, at du har et kendskab til HTML og JavaScript, så du er i stand til selv at implementere menuer og lign. på kundernes sites. Dog er det vigtigt at understrege, at du kommer til at beskæftige dig 100% med design, og altså ikke decideret programmering, databaseudvikling osv.

Du er i stand til at arbejde selvstændigt, og har før prøvet at arbejde med større kommercielle web-projekter - meget gerne Shopping- og CMS-løsninger.

Hvis du kan se dig selv i ovenstående punkter, tøv da ikke med at sende en mail indeholdende kvalifikationer, referencer (nogle af de seneste (og bedste) sites, du har lavet) samt et par ord om dig selv til Jes Kaliebe Petersen (jes@10-4Media.dk)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
01. april 2003 - 09:44 #1
Hvis man leverer kvalitet webdesign, så skal man også overholde webstandarden.

Hvorfor har i to ens websites?

http://www.vip-productions.dk/10-4media/
http://www.10-4Media.dk

/per
Avatar billede izemate Nybegynder
01. april 2003 - 15:04 #2
Mail sendt !
Avatar billede -master-d- Nybegynder
01. april 2003 - 17:17 #3
Sender en mail iaften.
Avatar billede swasper Nybegynder
02. april 2003 - 14:38 #4
Sendte en mail i går
Avatar billede coolstar Nybegynder
03. april 2003 - 12:26 #5
kontakt mig på thomas@codevision.dk hvis job stadig er aktuelt...
Avatar billede izemate Nybegynder
03. april 2003 - 21:04 #6
har i fået min mail!! jeg har nemlig ikke hørt fra jer endnu..
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
10. april 2003 - 02:08 #7
>>Izemate

-Prøv at sende en mail til: 01iJP@tag-gym.dk

Det er jo næste 100 at folk har mere end en email nu om dage; og måske er det den samme person der er bag!!
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
10. april 2003 - 15:06 #8
Jeg har fået alle e-mails, og er i gang med at gennemgå dem... Der skal nok komme svar til alle, uanset udfaldet af jeres ansøgning...
Avatar billede faizan Nybegynder
10. april 2003 - 20:54 #9
hvis du kontakter mig på fez4life@hotmail.com - så skal jeg vise dig mit portfolio/work :)

tak
Avatar billede faizan Nybegynder
10. april 2003 - 20:55 #10
hvis det ikke er for sent :)
Avatar billede izemate Nybegynder
22. april 2003 - 11:41 #11
for vi snart svar ?
Avatar billede pixeldude Nybegynder
30. maj 2003 - 05:16 #12
Måske er det for sent, man ved aldrig!!

Tjek mig på http://www.dammark.net/
Eller skriv til mig på eksperten@dammark.net
Avatar billede izemate Nybegynder
30. maj 2003 - 09:43 #13
Var det ikke på tide at få at vide hvem der har fået "jobbet" jeg har ikke hørt noget endnu