Avatar billede mazik Nybegynder
31. marts 2003 - 22:16 Der er 4 kommentarer

fejler efter make install

Hejsa

Jeg skal ha' kompileret min kerne, men det virker ikke helt. Efter jeg har kørt make dep, make clean, make bzImage, make modules, make modules_install vil jeg køre make install, men efter lidt tid med denne kommando kommer den med denne fejl: www.sprithuset.dk/fejl.bmp

Hvad gør jeg forkert ?

Venlig hilsen
Mikael Olesen
Avatar billede mazik Nybegynder
31. marts 2003 - 22:18 #1
Jeg ved ikke om linket virker ved jer? Ved mig SKAL jeg skrive det sådan: www.sprithuset.dk/Fejl.bmp altså F med stort :-)

Håber der er nogen der kender svaret

Mikael
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2003 - 22:50 #2
make install har jeg aldrig hørt om man bruger når man laver kerner
jeg bruger følgende
make dep; make bzImage; make modules; make modules install;cp arch/i386/boot/bzImage /boot/whatever; vim /etc/lilo.conf; lilo
Avatar billede mazik Nybegynder
01. april 2003 - 08:12 #3
-/space/- Nu er det sådan at jeg bruger grub i opstarten.....
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2003 - 16:15 #4
så retter du i /etc/grub.conf og genstarter