Avatar billede prv Nybegynder
31. marts 2003 - 21:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Net party

nu har jeg bestemt mig ... jeg vil prøve at få gang i det net party ....

så ... er der nogen der kender et godt sted hvor man kan holde sådan noget i storstrøms amt

der skal være plads til ca. 100 personer, og helst internet

hvis der er nogen der har løst til st sponsere noget så sig bare til ... men oss hvis i ved at der er andre son jeg kan søge sponser støtte hos.
Avatar billede sukos Juniormester
31. marts 2003 - 21:46 #1
du kan jo prøve med at ville holde en ekperten-fest! :O)
Avatar billede speakfreak Nybegynder
31. marts 2003 - 22:04 #2
hmm, det kræver du har forstand på netværk og har udstyret!
Avatar billede ducks Nybegynder
01. april 2003 - 08:58 #3
Så skal i nok være et par stykker, der vil arbejde meget intenst for at få det op, og så skal i finde en sponsor der kan sponsere alt udstyret. For mig at se, en rimelig stor udfordring, hvis man ikke har gode forbindelser. Men prøv at tage en snak med nogen af dem der afholder netparties, fx #Nettrip på QuakeNet eller www.nettrip.dk det er ikke så stort (ca. 300 mennesker). Spørg hvordan de startede.
Avatar billede ducks Nybegynder
01. april 2003 - 08:59 #4
Du er her : Eksperten : E-løsninger : Idéer : Net party :
tja det jeg kom med var vel egentlig forslag til ideer ;)
Avatar billede prv Nybegynder
10. april 2003 - 17:35 #5
lukket af prv