Avatar billede kubrick Nybegynder
31. marts 2003 - 18:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opløsning på Radeon kort...

Hej...

Så har jeg endelig fået mit ATI Radeon 9500 Pro....

Men... Kan ikke få den til at kører med højre opløsning end 1024x768, eller jo, kan sagtens hæve den, men så kan jeg ikke se hele skærmen på en gang... Den siger min skærm ikke kan trække mere, og dette passer ikke, for kørte 1600x1400 med det gamle kort...

Er det ikke muligt at få lavet det om ???

Det er inde under "avanceret" og "ATI Display" der siger den max opløsning på 1024x768...
Avatar billede superanden Nybegynder
31. marts 2003 - 19:01 #1
gå ind i egenskaber - instillinger . advanced - monitor. Og slå det hak fra i skjul tilstande som ikke vises korrekt på denne skærm!

Det har også givet mig flere hz så man kan ikke altid regne med den...!
Avatar billede kubrick Nybegynder
31. marts 2003 - 19:04 #2
Dette ændre jo ikke på min... Kan jo sagtens sætte den til 1600x1400, men så virker det bare som om jeg har en loop på... Kan ikke se hele mit skrive bord på en gang !!!
Avatar billede human Nybegynder
31. marts 2003 - 19:07 #3
Altså... Hvis jeg sætter min skærm til den opløsning kan jeg da heller ikke se hele skrivebordet. Men så ændre jeg på knapper på skærmen til den passer
Avatar billede kubrick Nybegynder
31. marts 2003 - 19:34 #4
yes yes... Det er jo ikke det jeg mener... Jeg er altså ikke total newbie !!!

Du har åbenbart aldrig været ude for dette problem eller hvad ???...  Man kan kun se noget af skærmen, men hvis du flytter musen ud mod den side du ikke kan se, så flytter skærmbillede sig der over, så når jeg kan se min proceslinje og startknappen, der kan jeg ikke se mit ur... Men flytter jeg så musen helt over til højre, så flytter skærmbillede sig, og nu kan jeg så se mit ur, men ikke min startknap !!!

Er du med nu ???  Måske en anden der ved noget ???
Avatar billede dullerdk Nybegynder
31. marts 2003 - 19:41 #5
Fulgte der ik nogle drivere med til din skærm?
Avatar billede thcleaner Nybegynder
31. marts 2003 - 20:30 #6
gå ind i egenskaber - instillinger . advanced - displays
klik på monitor og slå DCC fra så få du angang til alle indstillerne selv dem din skærm ikke kan køre

----Radeon rulz----
Avatar billede pine Nybegynder
01. april 2003 - 01:25 #7
Er du sikker på at din skærm kan følge med helt der op??. Se lige i manualen til skærmen. Her står der hvilken opdaterings-frekvens den kan klare, ved diverse opløsninger. Jeg tror at din frekvens er for høj. Stiller du den ned, tror jeg at du kan få helt billede.
Avatar billede kubrick Nybegynder
01. april 2003 - 07:32 #8
Havde fundet ud af det... Men en skal jo have de points... Men du havde også fortjent dem, da det lige præsis var det jeg gjorde...

Jeps. nu kører jeg min 1600x1200...  :-)