Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:32 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvad musikprogram

Jeg leder efter et godt musikprogram. Det ska nemt at anvende. Håber der er nogen der ka hjælpe?
Avatar billede geforce3 Praktikant
31. marts 2003 - 16:33 #1
Windows mediaplayer eller winamp er godt
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:34 #2
Hmm hvad skal det bruges til?
Altså Cubase er godt, men det er ikke nemt for begyndere
og folk uden forstand på lydteknik.
Avatar billede iko Nybegynder
31. marts 2003 - 16:34 #3
www.winamp.com
Er klart den nemmeste og bedste...

dl winamp 2. Det er min farvorit
Direkte link: http://classic.winamp.com/download/;$sessionid$RKBIOSAPEDIM3TN241GBC0I
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:35 #4
Jeg mente et program til at LAVE musik med. Det må ikk være for svært..!
Avatar billede human Nybegynder
31. marts 2003 - 16:36 #5
Ejay
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:36 #6
"Musikprogram" er sgu et vidt begreb!
Skal du afspille?
Hvilke formater? mp3, wave ?

Skal du optage?
Hvilke formater? wav, mid ?
Avatar billede human Nybegynder
31. marts 2003 - 16:37 #7
Avatar billede iko Nybegynder
31. marts 2003 - 16:37 #8
Ejay, er meget nemt...
Kan købes i en alm. Radio forretning.
Det kan fås i Rap version, Tranve og en masse andre, alt efter hvad su skal bruge det til.
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:38 #9
Hvad er det som ikke må være svært?
Kan du spille noget instrument?
Guitar? klaver?
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:38 #10
Jeg gider ik at købe det. Jeg ska kunne dl det..! Jeg ska bare lave mine egne sange/techno melodier...
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:39 #11
Ja klaver
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:40 #12
Har du nogle sange i dit hoved som du vil have sat instrumenter på,
eller skal du bare lave et eller andet tilfældigt uoriginalt?
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:41 #13
Ok du spiller klaver.
Men så skal du jo bruge et program hvor du
kan indtaste dine egne melodier.
F.eks. en midi-editor
Avatar billede human Nybegynder
31. marts 2003 - 16:43 #14
barn3y: Lær at forklare dit spg. ordenligt.

Det var da ufatteligt.
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:45 #15
Ska bare ha et program ligesom Dance Ejay.. Gider bare ikk at købe det, vil hellere at dl det...
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:47 #16
Altså det bliver nok svært at finde nogle gratis
programmer; og jo nemmere de er at bruge des dårligere og uoriginal musik får man ud af det.
Men du kan måske starte med at prøve nogle demo'er for at se hvad du har lyst til.
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:48 #17
Hvis du bor i København kan du da lige smutte forbi mig og få Hip Hop Ejay
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:48 #18
Har du nogle links til demoer ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
31. marts 2003 - 16:49 #19
Det fulgte med PC-planet's januar nummer på en seperat CD-ROM
Avatar billede barn3y Nybegynder
31. marts 2003 - 16:50 #20
Bor i Jylland.. Der må da være et program som man ka lave sange med..?
Avatar billede hcma Novice
31. marts 2003 - 17:57 #22
Band In A Box
http://www.pgmusic.com/

m v h
HC
Avatar billede morten_hjort Nybegynder
31. marts 2003 - 18:03 #23
Du skal jo ikke regne med at der er en masse programmer som ikke koster penge. Forresten kan du ikke bruge Band in a box til noget... Det er i hvert fald ikke det du søger!
Men ellers check Fruityloops eller hvis du vil være lidt cool så prøv Reason (Demo på www.propellerheads.se) men lad være med at regne med at du kan få noget fedt gratis, for det findes ikke.

Invister i et midikeyboard og Fruity eller Reason så er du godt kørende.

Morten hjort
::. JunoLab .::
Avatar billede jkragh Nybegynder
13. april 2003 - 15:28 #24
Enig med Morten Hjort. Ellers tjek Cool edit fra syntrillium!

Du kan evt. søge på Computer music. Der er indimellem nogle gratis programmer, som ikke er demo'er men full programs - som samtidig også er rigtig fede inkl. de rigtige pro features!  www.computermusic.co.uk - der er også meget andet godt.

JK