Avatar billede sunesune Nybegynder
31. marts 2003 - 15:37 Der er 3 kommentarer

P4S8X vs. Audigy2 Firewire shit

Har lige indkøbt ovenstående og mit problem er:

Hvorledes forbinder jeg Audigy2 Firewire, interne til mit bundkort???

På bundkort sidder et 8-pin stik som ser således ud:

xxxxxxxx

På Audigy2 ser det således ud:

xxxx
xxxxx

(med lidt go' vilje kan i sikkert godt forestille jer, hvad jeg mener)

Findes en connector ?

og kan den 8 pin der sidder på MB splittes, således at jeg også kan tilslutte bag på computere ?
Det gør jeg nemlig nu - altså tilslutter udvendig hd.

Hvem er det er ikke overholder standarten, hvis en sådan findes ?

Mvh.

Sune
Avatar billede thcleaner Nybegynder
31. marts 2003 - 20:40 #1
for det første hvorfor fanden vil du det??
der findes de 2 standarter men kun 2
Avatar billede sunesune Nybegynder
01. april 2003 - 22:24 #2
ehhhh, er det ikke mit problem ????

kunne det måske tænkes at jeg var indehaver af adskillige udvendige hd's?
kunne det tænkes at jeg var indehaver af lige så mange indvendige?

hvor om alting er så ønskede jeg et svar og syntes ikke at jeg fik det!
Avatar billede sunesune Nybegynder
20. april 2003 - 04:26 #3
Lige en tilføgelse, nu da jeg er inde for at tjekke om der skulle være et seriøst svar.....

Som beskrevet er mit MB et Asus P4S8X, og det har jeg haft mange problemer med, indtil jeg fik nærlæst at CS kun understøtter P4 op til 2.4 Ghz.
Jeg har tilfældigvis en 3.06, og en BIOS opdatering løste problemet og det selvom at opdaterimgen er en beta...

Dog har dette ikke løst problemet omkring min forspørgelse, hvilket er MEGET skuffende....:-(