Avatar billede chries Nybegynder
31. marts 2003 - 13:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Golfspiller kommentarer søges.

www.golfdebat.dk

Hvis siden virker sløv, vil jeg godt vide det.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
31. marts 2003 - 13:25 #1
Ganske nydeligt - og ok loadtid (sidder på en isdn linje her)

Men burde der i toppen ikke så Powered by phpBB 2.0.4 © 2001, 2002 phpBB Group istedet for Powered by engenius ?

;o)
Avatar billede jeppea.dk Nybegynder
31. marts 2003 - 13:30 #2
Den er nydelig :D
spiller dog ikke så meget golf, men har prøvet det.. hehe

mvh Jeppe
Avatar billede henrikravn.com Nybegynder
31. marts 2003 - 14:19 #3
ser dejlig simpel ud med nogle små fine stykker grafik.
Dog er jeg ikke helt vild med dit logo - men det er jo smag og behag. Måske ville jeg vælge et mere simpelt logo...hvilket er ret let at lave når emnet er golf.
Men ellers en fin side med gode emner.
Avatar billede chries Nybegynder
31. marts 2003 - 14:41 #4
pelkjaer, nu bruger vi tiden og pengene på det, så lidt reklame er fortjent :) forum "konstruktøren" har sine copyrights i bunden :)

jeppea.dk, skal du ikke være ked af, mit stadie er også noget med "2 køllør er nok". En til at hugge til bolden og en til at skubbe bolden i med =)

henrikravn.com  vi synes vores logo styrer, den er dog lidt stort :)
Avatar billede chries Nybegynder
31. marts 2003 - 14:41 #5
men tak for kommentarerene :) håber der kommer mere :)
Avatar billede henrikravn.com Nybegynder
31. marts 2003 - 15:21 #6
jamen det er da heller ikke grimt - jeg er bare ikke så vild med det (smag og behag)..