Avatar billede gladmhensk Nybegynder
30. marts 2003 - 18:16 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Flysiden.dk KUN DESIGN VURDERING :-)

www.flysiden.dk

Ville blive glad hvis i lige ville vurdere overskuelighed grafik etc. på www.flysiden.dk

Giv en karakter fra 0-10
Avatar billede leasy Nybegynder
30. marts 2003 - 18:33 #1
Generelt pæn, men jeg syntes ikke det ser godt ud med de store synlige statistikinfo reklamer - gem dem evt. bag et billede. Og... du mangler en vigtig ting, et link til min flyveside-- www.paragliding.dk
Avatar billede codemasterz Nybegynder
30. marts 2003 - 18:34 #2
Hmm..Ser måske lige lovlig enkel ud??
Hvad sker der med dine links i mnuen...? De er ret svære at se når musen føres hen over...
Avatar billede codemasterz Nybegynder
30. marts 2003 - 18:34 #3
karakter: 7
Avatar billede fangel Nybegynder
30. marts 2003 - 20:17 #4
et par småting...

1) titlen burde ikke begynde med "velkommen til...", dette vil få din side til at blande sig med andre i bookmark listen... *
2) logo'et er ikke verdens pæneste, måske du skulle få en inde fra E. til at lave et...
3) chart/peak/andet logoer er ikke pæne... jeg ville fjerne disse...
4) burde være en form for markering at nyhedderne også er links... (fx en hover effekt)
5) kontakt, i Mozilla er der en masse rødt rundt om teksten, ikke flot
6) links som "så mail _HER_", skal for alt i verden undgåes... **

Morten Fangel

* jævnfør http://www.useit.com/alertbox/980906.html (se "Guidelines for Microcontent", punkt 4)
**jævnfør http://www.w3.org/2001/06tips/noClickHere
Avatar billede impulze Nybegynder
31. marts 2003 - 09:13 #5
du skal holde dig til det samme skifttype...
Den er meget mørk... banneren kunne godt laves om med en anden baggrund farve og måske en anden skifttype til "flysiden.dk"...

7/10 her
Avatar billede henrikravn.com Nybegynder
31. marts 2003 - 22:55 #6
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
31. marts 2003 - 22:57 #7
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
31. marts 2003 - 23:01 #8
Jeg synes at du skal rykke din tekst lidt ind i tabellerne. Den starter helt ude ved kanten - det er ikke så pænt. Giv den 5px i venstre side eller sådan noget. Ellers fint.
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
02. april 2003 - 17:04 #9
Jeg syntes ikke din blå baggrundsfarve og din øverste bar passer sammen...

Mvh.

Rasmus
Avatar billede s_u_m_s_a_r Nybegynder
02. april 2003 - 17:05 #10
woops 4,5/10 forresten ;)
Avatar billede caturn Nybegynder
02. april 2003 - 22:15 #11
Karakter 6.