Avatar billede flash_gordon Nybegynder
29. marts 2003 - 12:34 Der er 19 kommentarer

Problemer med DVD-afspiller

Jeg har problemer med min DVD afspiller. Når jeg prøver at afspille en DVD film, fra mine DVD fremvisnings programmer (InterVideo WinDVD og Windows Media Player) får jeg en fejlmeddelse, og programmet lukkes.
Hvad kan problemet være?

Jeg kører WinXP i en nyindkøbt pc med 2400 mhz, 1024 mb ram, samt et Geforce 4 grafikkort. så det kan vel ikke være grundet for sløv pc?
Avatar billede kick Nybegynder
29. marts 2003 - 12:40 #1
Prøve med PowerDVD
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 12:44 #2
Brug PowerDVD istædet. Hvis du stadig har fejl så er der noget galt. MediaPlayer og andre programmer er der altid bøvl med. Det er der ikke med PowerDVD.
Jeg går udfra at dine konfigurationer er rigtigt opstillet?! Tjek evt.
Gå ind under DVD-drevet's egenskaber og tjek regionen, det skal være region 2.
Tjek det samme i MediaPlayeren under funktioner>indstillinger>DVD
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
29. marts 2003 - 12:46 #3
Det er i region 2. Jeg prøver at downloade PowerDVD.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 12:47 #4
Jeg har haft samme problem et par gang. I MediePlayeren viste den slet ikke DVD fanebladet. Så efter indstallering af PowerDVD viste den det. Du kan ikke regne med de programmer.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 12:51 #5
Skriv til min e-mail >baseip@e-mail.dk<, hvis du mangler "noget" når du har downloadet programmet. You know...
Avatar billede kick Nybegynder
29. marts 2003 - 13:00 #6
You know...Hvad mener du med det.Jeg ville passe lidt på hvis jeg var dig.
Såmænd kun et hint....Forklaring mangler.....
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 13:08 #7
Hva' skal jeg passe på??? Jeg har da ikke gjort noget man ikke må. Det kunne være at han manglede råd og vejledning om opsætning af programmet, og at han ikke ville spilde point på det, el.lign....
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 13:13 #8
seriøst, E er ikke et warez fora. E skal ikke lukkes pga det heller.. Man ved aldrig hvor APG lurer med deres skide skærmdumps
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 13:22 #9
Okay,okay rolig nu! Accepteret, jeg skal ikke gører mig upopulær!
Hvem fan'en er skærmdumps???
Jeg stiller lige et nyt ? i forumet, øjeblik!
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 13:29 #10
APG (Anti Pirat Gruppen) har i flere tilfælde brugt skærmdumps (et bmp-billede af deres egen skærm, du kan få et ved at trykke på knappen "Print Scrn/SysRq" på dit tastatur og åbne Paint eller noget i den dur og paste (ctrl-v)) til at sagsøge folk. Og der er blevet lagt præcendens ved retten i københavn at denne metode er lovlig. Dvs. nævner du lidt for meget, kan de slæbe dig i retten. Dette skete blandt andet for 150 brugere af edonkey, en del ftp-server, en 15-årig knægt fra kolding. Så pas på.....
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 13:48 #11
Tjek lige ?. "APV's rettigheder"
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 13:56 #12
Jeg kan ikke få noget "skærmdump" frem du! Og jeg har ærligt talt overhovedet ikke fattet den metode, du nævner, at de kan bruge der. Sorry!!
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 13:58 #13
stik mig din mail adresse så skal jeg give dig et skærmdump
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 14:04 #14
baseip@e-mail.dk
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 14:07 #15
http://www.dwightblackburn.com/prntscrn.htm
http://www.keansburg.k12.nj.us/khs/printscreen.htm
http://eit.tamu.edu/eitdocs/wp8ps/wp8sc07c.htm

du ved de der små billede som er i manualer, hvordan tror du at de laver dem?

Den måde APG fungere på at er at bruge public ftp's (stupide folk som ligger deres ip med logon/pass op nettet), så går de ind på ftp serveren og laver et screendump og fremlægger det i retten som bevis for at lovovertrædelsen. Metoden med edonkey var at at de tilføjede danske ip'er til deres venne-liste, bad edonkey om at vist disse "venners" filer og tog et screendump. Så henvendte dig sig til deres udbyder (dem kunne de finde frem til via ip'en) og fik deres adresse og sendte dem en bøde og en advarsel hvis de ikke betalte ville de blive slæbt i retten....
Avatar billede phrame Nybegynder
29. marts 2003 - 14:17 #16
Med hvad angår dette spørgsmål, så kan du flash enten vælge at skaffe dig programmet DVD Region Free eller opgradere dit firmware i dit dvd drev (.www.firmware-flash.com) så dit drev bliver kodefri
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2003 - 14:43 #17
Okay, jeg forstår!
Avatar billede bentn Nybegynder
29. marts 2003 - 15:32 #18
ROFL :)
Avatar billede kick Nybegynder
30. april 2003 - 22:58 #19
Hva er det ikke snart lukke tid...............................