Avatar billede jernespand Nybegynder
28. marts 2003 - 11:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Server klarer kun få brugere

serveren kører på w2k server og har 0,5mbit forbindelse.
Når flere brugere besøger hjemmesiden på samme tid, ,går den næsten i stå.. selvom de næsten ingen båndbredde bruger
serveren er ny og hurtig
?
Avatar billede krsk Nybegynder
28. marts 2003 - 11:44 #1
Kunne du prøve at sææte noget perfmon på de intressante objekter eks:

% processortime (processor)
% current connections (Web service)
Bytes sent (Web service)
Bytes received (Web service)

Desuden kunne du fortælle lidt mere om din applikation?
Avatar billede mountainman Nybegynder
28. marts 2003 - 11:50 #2
Hvis det er en XP Pro eller W2K Professional kan den kun klare 10 samtidige sessioner..
Det er kun server versionerne der kan tage ubegrænset....
Avatar billede mountainman Nybegynder
28. marts 2003 - 11:51 #3
Ups. læste ikke ordentligt. Sorry...
Avatar billede truelz Nybegynder
30. marts 2003 - 21:18 #4
Det kan godt være noget med en firewall, f.eks. blokerer Norton Personal Firewall ikke for alt, men når der har været nogle stykker inde på siden, begynder den at opføre sig underligt (selv på LAN).
Jeg prøvede det, og lige så snart jeg stoppede firewallen, kørte serveren upåklageligt, jeg fatter ikke hvorfor den ikke lukker for det hele, når det skal være.
Avatar billede jernespand Nybegynder
01. april 2003 - 17:57 #5
jeg bruger sygate firewall og w2k server...
Jeg har prøvet at lukke for firewallen men det samme sker. . jeg har også prøvet at se på processor, bytes DU.p.sek, ram. . næsten ingen belastning..
?? mere forslag? :O)
Avatar billede krsk Nybegynder
01. april 2003 - 22:49 #6
Da du har afvist mit svar går jeg udfra at du ikke gider at arbejde med det og dermed ikke gider at finde svaret. Performance tuning kræver metodisk arbejde.
Avatar billede jernespand Nybegynder
25. april 2003 - 21:35 #7
lukker sprgsmål.. problemet er pludselig væk..! . . sikkert min stinkende dårlige udbyder der har fejlen..