Avatar billede a_freak Nybegynder
28. marts 2003 - 10:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ThermalTake AquariusII Liquid Cooling

Hej Jeg har købt det her Vandkøling

Men når jeg har sat det hele sammen og starter PC'en smutter min processer op på 70 grader (Thunderbird 1.333)
den lå tidlige på 45 grader med blæser.
Der er ingen knæk på slanger som kunne bræmse vandet.
Så jeg ville bare lige høre om der er nogen der har afaring med dette Vandkøling set og hvad jeg eventuelt gør forkert.
Avatar billede nico2002 Nybegynder
28. marts 2003 - 11:00 #1
Lige et dumt spørgsmål.

Du har huskede at bruge kølepasta ik?
Avatar billede nico2002 Nybegynder
28. marts 2003 - 11:03 #2
Prøv at kikke på denne guide, det kan jo være du har overset et eller andet http://www.thermaltake.com/datasheets/AquariusIILiquidCooling_InstallationGuide.pdf
Avatar billede a_freak Nybegynder
28. marts 2003 - 11:33 #3
Jo der er kølepasta på
Ser lige på guiden senere er på Work, men er det ikke den samme som den der er med i kassen?
Avatar billede serverservice Praktikant
29. marts 2003 - 00:01 #4
Hmm, det varme vand skal vel stadig køles af en blæser?
Avatar billede a_freak Nybegynder
31. marts 2003 - 09:52 #5
Hej Problemet er løst, satte en anden spænde på CPU køleren så den for bedre kontakt til CPU'en.