Avatar billede kinn Nybegynder
27. marts 2003 - 23:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til VPN opsætning på en D-Link 804V

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til opsætning af VPN på min router.
Jeg mangler også en SSH eller IPsec client som kan bruges der til.Min router er sat op og virker fint på nær at jeg ikke kan få min VPN til at virke.
Avatar billede wilhardt Nybegynder
30. marts 2003 - 23:15 #1
Jeg har en VPN client (SSH Sentinel) som er freeware.
Det kan jeg sende til dig !
Avatar billede kinn Nybegynder
31. marts 2003 - 22:39 #2
Jeg har selv fået fat i den den og har fået lavet en connection som siger at den er ok, jeg kan e i routeren at den er aktiv ,problemet er bare at jeg kun kan pinge gennem min VPN. Hvad mangler man så at sætte op , kan det passe at man skal til at lave filtre statits routning osv.
Avatar billede wilhardt Nybegynder
31. marts 2003 - 23:04 #3
Ikke forstået !
Hvor pinger du fra ?? og hvor til ??
Avatar billede kinn Nybegynder
31. marts 2003 - 23:07 #4
Jeg har en Bærbar pc som jeg bruger til at ringe op til min ISP ,så connecter jeg fra min bærbar hjem til min D-Link804V router via ADSL, og så langt virker det fint alt ser godt ud men jeg kan ikke lave andet end at pinge gennem tunnelen.
Avatar billede jesperf Nybegynder
12. december 2003 - 10:52 #5
wilhardt > du må meget gerne send den freeware VPN clint du har til friis@e-advice.dk
Virker den sammen med Zywall 10 ??

Tak
Avatar billede wilhardt Nybegynder
12. december 2003 - 21:43 #6
Den er sendt til adressen. Held og lykke. Sig endelig til, hvis du har yderligere spørgsmål.
Glædelig jul....
Avatar billede jesperf Nybegynder
12. december 2003 - 22:01 #7
Tusind tak for filen, men desværre blokeret outlook .exe filer. Jeg vil gerne bede dig om at zippe den og sende igen.

Tusind tak
Avatar billede kinn Nybegynder
02. juni 2005 - 00:55 #8
lukker