Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:04 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Opdatering af VM (java)

Hej

Jeg benytter Sydbank/Skjernbanks netbanking, men med den internet explorer som er i win XP er dette ikke muligt. Den skriver man skal hente en optering til noget JAVA VM--- men når man siger hent leder den til en side om ikke virker! - på siden står der hvordan man henter vha. windows update, men windows update virker heller ikke for mig, da der bare kommer en fejl efter den har hentet opdateringen!

Er dert muligt manuelt at installere det der VM java, som netbankingen kører på?
Avatar billede werd Nybegynder
27. marts 2003 - 20:06 #1
du skal hente en java virtual machine... http://java.sun.com/webapps/download/DisplayLinks
Avatar billede hojben Novice
27. marts 2003 - 20:07 #2
Service pack 1..

eller suns java..
Avatar billede werd Nybegynder
27. marts 2003 - 20:07 #3
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:08 #4
Tak - jeg prøver lige at hente den med den lange adresse...
Avatar billede werd Nybegynder
27. marts 2003 - 20:08 #5
Du kan læse mere på www.java.sun.com
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:09 #6
Jeg prøvde at hente Netscape, men der skrev den en fejl når jeg gik ind på siden med java indholdet - og så vist jeg ved der der ikke noget i vejen med siden! - Men burde dette virker under internet explorer? - alså den med den lange URL?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. marts 2003 - 20:11 #7
Avatar billede werd Nybegynder
27. marts 2003 - 20:11 #8
det er rigtigt som hojben skriver at man kan hente servicepack 1. Den indeholder microsofts jvm som er outdated, derfor bør du hente suns java.

Måske du bare skulle få et link der virker ordentligt..

http://java.sun.com/getjava/

-der følger du bare anvisningerne, og spørg endelig hvis der er noget du er i tvivl om
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:15 #9
Jeg har nu installeret fra den adresse I viste mig, men det virker beklageligvis stadig ikke...
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:16 #10
2. del!

Når jeg går ind på SUNs side, får jeg bekræftet at JAVAen virker ritgigt og at den er korrekt installeret. Derfor undrer det mig at når der er noget java på den homebanking side jeg skal bruge, så vises der bare et rødt kryds...
Avatar billede hojben Novice
27. marts 2003 - 20:19 #11
tjek under internet options, advanced.... hvilken java du bruger..
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. marts 2003 - 20:26 #12
I skal alle have mange tak, det virker nemlig nu! - Jeg er jeg yderst taknemlige, så jeg håber i bliver glade for lidt point!

Jeg slog Suns java fra, så det var faktisk den no doubt, som virkede - derfor får han 100 point, mens werd og hojben hver får 50 point! - Håber det er i orden ;-)
Avatar billede phuc69 Juniormester
27. marts 2003 - 20:29 #13
Du skal bruge microsoft java den kan du finde på nettet bare søg efter microsoft vm. Så skulle den være i vinkel versionen hedder 3809.
Java sun virker ikke med sydbanks netbank.