Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:11 Der er 12 kommentarer

Popup vindue helt fra bunden

Hejsa

Jeg er ikke så god til at programmere i Javascript og skal bruge alt hvad jeg skal bruge til at lave popupvindiúer i alle størrelser (størrelseren kan jeg selv finde ud af)

Jeg har ledt i eksist spørgsmål men ikke fundet det rigtige.

Jeg er først hjemme i aften ved 21 tiden, men i er jo velkomne til at skrive alligeveller.

Mvh. /Mark
Avatar billede madz15 Nybegynder
27. marts 2003 - 18:12 #1
Hej Mark. Skal det være popupvindue som kommer ved tryk på link osv?
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:14 #2
jeps
Avatar billede ahv Nybegynder
27. marts 2003 - 18:15 #3
et popup vindue helt normalt med link?

<a href="#" onclick="window.open('side.html','hej', 'height=300,width=400,status=no,toolbar=no,location=no,menu=no,resizeable=no,scrollbars=no')">Åben</a>
Avatar billede =maddog= Nybegynder
27. marts 2003 - 18:15 #4
java-SCRIPT gutter. vi må have de har kategorier præciseret en anelse.
Avatar billede disky Nybegynder
27. marts 2003 - 18:18 #5
Luk venligst dette spørgsmål nu og opret det i javascript gruppen.

ahv:
Respekter venligst at dette IKKE er en javascript gruppe !!
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:19 #6
sorry, der kan du bare se hvor lidt jeg kender til det...
Jeg lukker det så.........
Avatar billede ahv Nybegynder
27. marts 2003 - 18:19 #7
disky -> Spørger kan vel godt få hjælp selvom spørgsmålet er stillet i den forkerte kategori?
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:20 #8
jeg gider ikke starte en diskussion, sig meg hvor jeg skal stille det i stedet for....
Avatar billede =maddog= Nybegynder
27. marts 2003 - 18:21 #9
/programmering/script/javascript
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2003 - 18:21 #10
programmering scripts javascript
Avatar billede mark-danmark Nybegynder
27. marts 2003 - 18:22 #11
tak, vi ses der...;o)
Avatar billede disky Nybegynder
27. marts 2003 - 18:27 #12
ahv:
Teoretisk ja, men praktisk nej.

Den eneste måde at lære nye og gamle brugere at JAVA ikke er javascript er ved at fortælle dem det igen og igen og igen.

Du skulle netop som svarer gøre ham opmærksom på det istedet, for at spam'e gruppen til.

mark-danmark:
Mange tak,