Avatar billede illmagic Nybegynder
27. marts 2003 - 17:19 Der er 5 kommentarer

God til pixel? Vær med i Stort projekt !

Hej Eksperter !

Dette spørgsmål går ud til alle jer der er gode til pixeldesign. Jeg er igang med et stort projekt som går ud på at lave et spil ved navn illMagic.
Det er et 1 player spil og kan hentes som .exe fil og spilles direkte på computeren. Spillet minder om spillet Zelda. Men har sin egen historie, som jeg stadigvæk er igang med at skrive.

Jeg skal bruge en pixel designer til at hjælpe mig med grafiken.
Det der skal laves er:

Figurer: Helten (ham man styrer), Fjenderne, NPC'erne (Dem man kan købe ting af osv.)
Maps: Banerne, dvs. Skal der laves en bane hvor der er græs over det hele skal der bare designet et 10*10 stykke græs og kan så sættes ind over det hele i banen (Nærmere information fås).

Og så selvfølgelig våbene.

Det du nogen lunde skal være fokuseret på er at udarbejde god grafik. Her ses et eksempel på hvordan nogle helte/fjender kan se ud:
http://z.users.whitehat.dk/Chara1.png

Er du interesseret eller vil du have nærmere information så kontakt mig på: illMagic@sol.dk
så kan vi finde ud af noget.

Det ska llige siges:
Dette spil's målgruppe er børn/unge og også til voksne der kan lide lidt useriøs humor.

mvh. Martin
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
27. marts 2003 - 18:09 #1
Jeg vil gerne hjælpe, men mine evner er ikke helt perfekte enddnu.
Hvis du skal bruge en xtra hånd/pc så mail til mig!

zpeakerz@e-mail.dk

Ps. Hvis du har tid må du gerne lige sende en besked til mig når det er færdigt/betaversion! Jeg kan sagtens give råd og tips!
Avatar billede locturian Nybegynder
27. marts 2003 - 18:46 #2
Illmagic, er det noget der er penge i ?
Avatar billede illmagic Nybegynder
28. marts 2003 - 09:10 #3
zpeakerz //
Mail sendt.

locturian //
Ja der er en del penge i. Kan ikke betale løn, men der vil på andre måde blive tjent penge. Kontakt mig for nærmere information.
Avatar billede locturian Nybegynder
28. marts 2003 - 12:23 #4
Nu er det ikke sådan noget med: Jamen, spillet bliver et hit, og vil tjene en masse penge ind? Eller?
Avatar billede illmagic Nybegynder
28. marts 2003 - 21:19 #5
Locturian \\

Kommer an på hvad du mener.
Jo spillet bliver nok et hit de fleste steder i Danmark, kan ikke love for meget men det er noget der skal arbejdes helt igennem og laves helt perfect før det ligges op.
Og JO der bliver tjent penge på det, men det er ikke grunden til jeg/vi laver det. Det er for at udvide vores erfaring indenfor internet/programmering og få at lave noget stort/seriøst i stedet for at sidde og programmere små latterlige gæstebøger eller lign.

Skriv til min mail hvis du er interesseret.

mvh. Martin !