Avatar billede felixrival Nybegynder
26. marts 2003 - 07:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Warcraft III strategier

Nogen som kan give mig et par gode links/sites til sider med OPDATEREDE warcraft III strategier (og ikke betalings sider)
på forhånd tak :)
Avatar billede robotten Praktikant
26. marts 2003 - 08:32 #1
Avatar billede felixrival Nybegynder
27. marts 2003 - 12:53 #2
ikke den type...mere multiplayer...
Avatar billede robotten Praktikant
27. marts 2003 - 12:56 #3
oh...  måske prøve at bygge en masse små billige "enheder", og så forsøge sig med at lave et rush på modstanderen, inden vedkommende når at få bygget et stort forsvar op?
Avatar billede felixrival Nybegynder
27. marts 2003 - 13:14 #5
stadig ikke hvad jeg leder efter...det her kunne jeg finde på blizzards hjemmeside...
Avatar billede robotten Praktikant
27. marts 2003 - 13:43 #6
Pas på med hele tiden at afvise svar. Vent med det til sidst, hvor du alligevel skal acceptere er svar, for at  kunne lukke dpmet.
Det kommer nemt til at virke negativt, at afvise svar for tideligt.
Avatar billede felixrival Nybegynder
27. marts 2003 - 13:46 #7
sry
Avatar billede robotten Praktikant
02. april 2003 - 10:51 #8
Sker her mere?
Avatar billede robotten Praktikant
09. april 2003 - 10:07 #9
?
Avatar billede jakekbh Nybegynder
17. april 2003 - 09:13 #10
Jeg kan anbefale denne side http://www.warcraftiii.net

Den er gratis og har mange brugere. Selv om en del af siderne med nformationer om spillet ikke er opdateret, så er der et Strategy Compendium med mange gode strategier. Der er en del strategifora som jeg kan anbefale.