Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. marts 2003 - 22:17 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

HVad syntes i om www.mobiscope.dk?

www.mobiscope.dk

- hvad kan gøres bedre?

Det er en side med gratis spil/programmer osv. til mobiltelefoner.
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 22:23 #1
Spil til min 7210 ;o) Ej det ser sgu fint ud! Det ville være fint at gå efter det design umiddelbart! Hvornår regner du med at være helt oppe?
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. marts 2003 - 22:26 #2
Det er ikke kun mig, som laver den. Men den kører snart 100%!
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. marts 2003 - 22:33 #3
okay for det første :) i skal af med det stanard postnuke theme.

Har intet imod postnuke hvis man ændre lidt på det :)

i skal huske at give siden en title :)

og så så ellers lidt flere nyheder men ellers ser det fint ud
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 22:39 #4
1. mangler lidt lir på siden. meget grov og firkantet.

2. er ikke vild med width="100%" hvis man ikke bruger den til noget. hvad er tilfældet at i ikke gør. siden ser tom og død ud. og en jeg ville tro var llukket.

3. farverne fine sammen, men hvad med et logo ?

4. mangler en del grafik, det hele er jo ren html, og det bliver lidt stift at kigge på på sigt. så prøv at blande nogle grafiske objekter ind i selve designet.

mvh.
Questis
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 22:46 #5
Jeg tænkte på om det kommer til at fungere 100% har du spil du allerede her til mobiler, har du materiale osv...? Jeg spørger meget da et samarbejde muligtvis kunne have interesse!
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. marts 2003 - 23:00 #6
lvmek:

Lyder spændende - send mig en mail! mathias@mobilescope.dk
Avatar billede lvmek Nybegynder
25. marts 2003 - 23:11 #7
Hejsa jeg har skrevet en mail til dig!
Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. marts 2003 - 23:25 #8
Ups...

- skriv til:

mathias@mobiscope.dk
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
26. marts 2003 - 08:41 #9
En side som har nogle gode kvaliteter men også nogle mangler.

Farverne er gode de passer godt sammen over hele linjen

Opstillingen er også god dog mener jeg siden er for bred prøve at lave siden i en fikant som her på eksperten med noget baggrund bagved, det gør den mere overskulig.

Din top banner eller mangel på samme er for kedelig prøv at lave noget med grafik der findet jo billeder nok omkring emnet lav det i samme farve som resten af designet det gør måske siden lidt langsommer med grafik, men man får efter min mening en mere spændende side.

Din menu er lidt kedelig du kunne måske lave en mouse over.

tabellen i højre side bør efter min mening have samme farve som den i venstre side, den falder for meget sammen med midten.
Avatar billede phillips82 Nybegynder
26. marts 2003 - 12:23 #10
Tak for al den konstruktive kritik!

Bare kom med noget mere :-)
Avatar billede mobiscope Nybegynder
26. marts 2003 - 15:40 #11
Hej...

Jeg er admin inde på mobiscope.dk og siger mange tak for kritikken, det er nemlig altid godt at få kritik!! Men hensyn til theme vil jeg bare sige at når man er medlem er det muligt at skifte theme!!! Men hvad synes i ellers til indholdet på siden. Dur det eller er det bare noget l***!!!
Avatar billede houter Nybegynder
26. marts 2003 - 23:27 #12
Ved første øjekast ser den lidt rodet ud. Du kan evt. holde dig til menuen og mainframe som du har under de andre sider.

Og nu vi er ved det mindre gode så står der "rigtigt navn navn" hvis man går ind under medlemslisten.

Til sidst kunne I godt lave det grønne areal hvor der er søg lidt mindre.

De gode ting er, at I holder jer til et emne og at I har en meget nem side set fra navigationens synsvinkel. Jeg kan også godt lide farverne I har valgt. Jeg kan se i ikke satser på det helt vilde rent grafisk og det er en positiv ting, da der er mange der springer fra, hvis siden tager lang tid at loade.

Alt i alt synes jeg det er en meget flot side, der nok skal få mange besøgende. 10@13
Avatar billede mobiscope Nybegynder
27. marts 2003 - 12:44 #13
Ja det må vi håbe!!