Avatar billede hpdenmark Nybegynder
25. marts 2003 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mobil mail

jeg vil gerne vide om man kan sende en mail til en mobil og i så fald hvordan man gør
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
25. marts 2003 - 16:12 #1
da jeg har min egen webserver og vil jo gerne have at man kan få en mail på sin mobil om at man har mail
Avatar billede hijklm Juniormester
25. marts 2003 - 17:21 #2
Den service kan vist ikke lade sig gøre længere. De store udbydere gider ikke sende sms´er som omhandler e-mail bekræftelser da de ikke tjener på det. Og sådan er det jo med selskaberne - de skal helst trække penge ud af det før de gider servicere os kunder.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
26. marts 2003 - 00:13 #3
ja ok man er der ikkke ne mulighed for man kan jo sende med icq og sådan noget der må næsten være en mulighed
Avatar billede zion Juniormester
26. marts 2003 - 21:43 #4
Disse skulle virke:

Orange: xxxxxxxx@sms.orange.dk
Sonofon: xxxxxxxx@note.sonofon.dk
Telia: xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk
TDC Mobil: xxxxxxxx@sms.tdm.dk

Du erstatter selvfølgelig X med nummeret. Er der tale om f.eks. CBB mobil som bruger sonofons net skal man bruge sonofon. Er det Telmore er det Tele danmarks net.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
26. marts 2003 - 22:58 #5
jamen nu har jeg prøvet at sende en mail til min mobil men der kommer ikke noget
Avatar billede zion Juniormester
27. marts 2003 - 07:52 #6
Hmm jeg kan se at der er mindre end 3 uger siden jeg sendte den sidst til sonofon, men nu kan jeg heller ikke sende på den mail adresse.

Så ved jeg ikke om det kan lade sig gøre.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
21. april 2003 - 23:45 #7
det vil sige det r ikke muligt mere har haft ringet til min udbyder
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
21. april 2003 - 23:45 #8
så jeg lukker lige dette og takker for de indlæg der er kommet