Avatar billede prv Nybegynder
25. marts 2003 - 15:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

opstart af net-party

jeg vile gerne vidwe om det er helt hen i vejret at stable et net-party på benene, i storstrøms amt???
Er der nogen forholdsregler eller noget, eller er det bare umugliget,
og hvordan med pengene ... er det noget der kan løbe rundt med lidt sponsor støtte ???

og ellers modtager jeg gerne alle gode ideer til party, og indhold
Avatar billede fangel Nybegynder
25. marts 2003 - 15:30 #1
godt intiv' med et net-party på Sjælland ;)

er det en "en weekend om året" lan.party, eller noget i vil afholde fx 1. weekend i hvert måneden? dette spiller jo ind på om man skal købe netværks udstyr, eller leje det...

en regel jeg synes der skulle være: ingen cs spillere... (eller ihvert fald ingen konkurence for dem)

Morten
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. marts 2003 - 15:36 #2
Det er begrænset hvor meget sponsorstøtte du skal forvente. Du kan muligvis finde sposorer til it infrastrukturen - altså switche, kabler og måske en server. Men økonomiske sponsorater må du ikke regne med.

Dvs. dit arrangement skal financieres af entré indtægter. Der er i den henseende 2 problemer:

- du vælger at folk betaler ved indgangen: Det betyder du er nødt til at lægge penge ud til halleje, indkøb af mad og drikke osv. Desuden har du risikoen for at ikke ret mange dukker op.

- du vælger at folk skl forudbetale: Dette giver et par fordele. Du ved hvor mange der kommer, og du har lidt kapital at gøre godt med inden arrangementet stopper. Til gengæld er der en risiko for at du ikke får så mange deltagere. Folk har lidt sværere ved at få tegnebogen op ad lommen, når der skal forudbetales. Specielt hvis det er et arrangement folk ikke kender på forhånd.

Du skal også finde den helt rigtige balance mht. fastsættelse af entréen. Bliver den for høj vil folk ikke komme. Bliver den for lav, står du med en økonomisk bet efter arrangementet. Det vil være en god ide at alliere dig med en person der kender til at stable sådanne arrangementer på benene. For der er MANGE uforudsete udgifter at løbe ind i.
Avatar billede wicked Juniormester
25. marts 2003 - 15:36 #3
HVAD!? Ingen cs, intet netparty ;)
Avatar billede prv Nybegynder
25. marts 2003 - 15:37 #4
det kommer lidt an på hvor stor op bakning der er den første gang ... men ellers bliver det nok nogle gange om året
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 15:38 #5
hvorfor skulle der ikke være CS spillere? De er vel også en slags mennesker, selvom jeg ikke selv bryder mig synderligt meget om folk der ikke kan tale om andet.
Men måske en aldersgrænse ville være en ide da små lamere som regel ødelægger det hele og spiller fucking højt for at blære sig med deres computere, og råber løs.
Evt. en regel om ørebøffer og ingen højttalere
Avatar billede prv Nybegynder
25. marts 2003 - 15:43 #6
god ide ... men der vil også med sikkerked være noget cs men oss en hel masse andet ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
25. marts 2003 - 16:15 #7
cs er et lamt spil, mest pga de åndsforvirrede unger på 11 (et halvt ;) år der ikke kan andet end at spille cs, og så ellers whine og komme med dårlige undskyldninger hver gang de bliver skudt...
at man så kan vinde op til 50.000 for at spille cs, det gør bare det hele en smule mere absurt... det er sku' da derfor at man får alle disse uudholdeligt personer... derfor vil man få et langt bedre miljø ved ikke at have cs med...

prøv at lave et fremtids-lan, hvor man kun må spille spil, hvor der er mere end 25000 polygoner på hver figur... (der er sikkert under 25000 polygoner i en hel cs bane)...
eller bare spil spil af ordenligt kvalitet, som fx MOH:AA eller BF1942... dette er spil som kun kan spilles når man er mange, altså er til lan...

Morten
Avatar billede locturian Nybegynder
26. marts 2003 - 14:08 #8
Uh uh uh, word up for MOH:AA !! :) Max godt, realistisk spil :)

Ja, cs er blevet gjort lamt at alle de små snotunger der spiller det... gr... Valve skulle opfinde en måde, hvorpå ingen under 18 kunne spille det ;)
Avatar billede snog Nybegynder
27. marts 2003 - 13:23 #9
Laan er sjovt! Og Cs er et af de mest populærer multiplayer games.... Men ikke ensbetydende med at det er det eneste der styrer. Vi er en flok unge mennesker i odsherred der har stiftet en laan-forening (ONG-OdsherredNetGamers). Måske det er noget for jer også? Dragsholm komune er så venlige at stille lokaler til rådighed og vi regner med at være klar med vores 1. arrangement engang sidst i april. Jeg er lidt i tvivl med reglerne her på siden, men jeg tager chancen :) (det har jo noget med debatten at gøre) Læs mere om ONG og vores arrengementer på www.ong.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2003 - 02:22 #10
fuck nu af, om man spiller CS ell er MOH er da et fedt, begge miljøer er fyldt med lamere, og hvem fanden har bestemt at et spil underholdningsværdi bliver afgjort af polygoner??? Det er da lamt, hvis det er sjovt er det da ret ligemeget hvordan det ser ud.
Monkey island 2 er jo stadig det sjoveste spil ever, så skid da hul i at grafikken er forældet.
Og hvor vil jeg hen med det? Jeg vil hen til at hvis CS skal forbydes skal det ikke være pga. spillets kvalitet, men pga. det klientel det tiltrækker, men hvis det er sagen skal alle 3D shooters forbydes da de alle er inficerede af små 13 årige knægte der får et kick ud af at råbe højest om hvor seje de er til det og det spil. Så enten er der spil ligemeget hvilket, eller oss er der spil forbudt!
Evt kan det løses ved at lave et lamer rum (for gamere) og et nørd rum (for mere seriøse folk)
The end
Avatar billede prv Nybegynder
31. marts 2003 - 21:45 #11
lukket af prv