Avatar billede hr.stock Nybegynder
25. marts 2003 - 12:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Svenske eller Tyske Hardwarebutkker?!

Jeg leder efter nogle store nordtyske eller svenske hardwarebutikker, det skal være nogen der har en hjemmeside, håber i kan nogle hjemme sider på svenske og tyske hardware Butikker!?
Avatar billede speakfreak Nybegynder
25. marts 2003 - 12:52 #1
Luk dette spm...! Du må kun oprætte et!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. marts 2003 - 12:53 #2
speakfreak: du bør ikke lægge et svar
Avatar billede speakfreak Nybegynder
25. marts 2003 - 12:53 #3
D er en vane, men han skal lukke!
Avatar billede riversen Nybegynder
25. marts 2003 - 12:54 #4
det andet spørgsmål ER slette!
Avatar billede hr.stock Nybegynder
25. marts 2003 - 12:55 #5
Somsagt er jeg ny og det andet ER SLETTET?! kan i ikke svare i stedet for at skælde ud?!
Avatar billede ild Nybegynder
25. marts 2003 - 13:05 #6
www.altavista.se
www.altavista.de
søg hardware....
I øvrigt har jeg IKKE kunne finde noget billigere i hverken tyskland eller Sverige/norge. Men i USA på http://www.pricewatch.com er de rigtige priser. Husk dog 25% moms + told (8 eller 16%) og transport og 110 volt.
God Jagt
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 13:11 #7
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2003 - 13:18 #8
Avatar billede hr.stock Nybegynder
25. marts 2003 - 14:04 #9
"ild"---> Har du handlet over nettet i USA før?! hvor mange penge var tansporten på og skal man betale told, i det hele taget hvor mange penge slap du udover det beløb du så på den endelig indkøbskurv på siden?!

hvis der er andre der kan svare på dette spørgsmål ville det være fedt!
Avatar billede lrd Nybegynder
25. marts 2003 - 14:29 #10