Avatar billede duno Nybegynder
25. marts 2003 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvad hulen betýder det her?????

hej jeg får følgende fejl... hvad hulen betýder den???

Response object error 'ASP 0156 : 80004005'

Header Error

/kb2/forum3/config.asp, line 43

The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header modifications must be made before writing page content.

Linie 43 ser ud som følger......

Response.Buffer = true

På forhånd tak for hjælpen

Duno!
Avatar billede meyer Nybegynder
25. marts 2003 - 09:54 #1
Prøv at sætte den her op i toppen af filen:

Response.Buffer = true
Avatar billede agony3 Nybegynder
25. marts 2003 - 09:54 #2
det kunne tyde på du har lavet en response.write et sted i din kode og derefter forsøger at lave en response.redirect.
Avatar billede ossian Nybegynder
25. marts 2003 - 10:06 #3
Det er fordi du forsøger at responde.redirecte efter at dine <head></head> tegn er skrevet...
Avatar billede tomh Nybegynder
25. marts 2003 - 10:06 #4
Se hos Meyer - hans svar er rigtigt.

Uddybning: Du kan ikke sætte buffer=true, hvis der allerede er skrevet noget på siden (inkl. fra evt. inkluderede filer, der inkluderes oven over response.buffer=true sætninge). Du kan heller ikke lave response.redirect, hvis der er skrevet noget først.
Avatar billede duno Nybegynder
25. marts 2003 - 10:42 #5
nej det virkede heller ikke... jeg har ingen head på hele siden... men jeg har en include fil på linie 2... men hvis jeg rykker den ned giver det hele bare samme fejl en linie højere oppe
Avatar billede meyer Nybegynder
25. marts 2003 - 10:56 #6
Sæt den ind i de filer der henter config.asp så virker det :-)