Avatar billede sobo Nybegynder
25. marts 2003 - 07:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Foretrukne

Hvordan får jeg mine "Foretrukne" mapper til at stå i alfabetisk orden?

vh
sobo
Avatar billede familiens Nybegynder
25. marts 2003 - 07:16 #1
Åbn foretrukne, højre klik på et tilfældigt Link og vælg arranger efter navn.
Avatar billede familiens Nybegynder
25. marts 2003 - 07:17 #2
Undskyld - sorter efter navn :-)
Avatar billede familiens Nybegynder
25. marts 2003 - 07:25 #3
Det skulle hvist være svar nok.
Avatar billede sobo Nybegynder
25. marts 2003 - 07:27 #4
I den menu der kommer frem, er der ikke en mulighed for at vælge "Arranger efter navn", ligesom der er, når jeg højreklikker i stien "Start" - "Alle programmer" for at arrangere mine programmer alfabetisk.

Andre ideer?
Avatar billede sobo Nybegynder
25. marts 2003 - 07:35 #5
Ups...nu blev det klaret.
Der er to linier øverst med et link "Foretrukne". Det er "kun" det øverste lille link, hvor dette virker. Ved den "gule stjerne"("Foretrukne")i linie to virker tricket ikke....men tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 09:43 #6
VED MAPPEN MED DEN GULESTJERNE SKAL DU SELV ORDNE MAPPERNE I ALFABETISK RÆKKE FØLGE :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. marts 2003 - 09:43 #7
Caps Lock - grrr...